فرصت یک‌هفته‌ای پیش‌ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی قابل تمدید نیست

قاب خبر: رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت:فرصت یک‌هفته‌ای پیش‌ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی قابل تمدید نیست افرادی که ثبت نام نکنند، امکان ثبت نام در مرحله اصلی داوطلبی نمایندگی انتخابات مجلس را از دست می دهند.

به گزارش قاب خبر: احسان یاوری با اشاره به اهمیت مرحله پیش ثبت نام برای داوطلبان نمایندگی انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:مرحله پیش نام متقاضیان داوطلبی نمایندگی انتخابات مجلس از فردا ۱۶ مرداد آغاز و تا ۲۲ مرداد ادامه دارد..

وی افزود: این فرصت یک هفته ای تمدید نخواهد شد و افرادی که ثبت نام نکنند، امکان ثبت نام در مرحله اصلی داوطلبی نمایندگی انتخابات مجلس شورای اسلامی را نخواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت:متقاضیان باید با شماره تلفن همراهی که متعلق به خود فرد است در این مرحله ثبت نام کنند، احراز هویت بر اساس تلفن متقاضی انجام می شود.

وی افزود: در این مرحله دقت بررسی ها بالا می رود و این به معنای رد صلاحیت نیست، در این مرحله پالایش اولیه انجام می شود و به افرادی که شرایط لازم را نداشته باشند اعلام می شود که شرایط اولیه را برای ثبت‌نام اصلی ندارند.

یاوری گفت:مرحله پیش ثبت نام به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام می شود و افراد متقاضی ثبت نام می توانند در سامانه وزارت کشور نسبت به بارگذاری مدارک هویتی،مدرک تحصیلی، سابقه اجرایی خود اقدام کنند.