تعالی فرهنگی در گرو همراهی و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی

قاب خبر: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در شورای اداری لرستان، گفت: مسئولین لرستان نسبت به پشتیبانی حرکات فرهنگی اهتمام دارند و اتفاقات خوب فرهنگی در دولت سیزدهم  در لرستان رقم خورده است.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: حجت‌الاسلام محمد قمی بیان کرد: شاید یکی از ویژه‌ترین جلوه‌های این جشن، اتفاقات خوبی بود که در لرستان نسبت حضور مردم و اهتمام و پای کار آمدن آنها به جمعیت شهر تلقی خاصی را ایجاد کرد و جا دارد  از مردم که با ساز و کار غیر تشریفاتی پای کار هستند تشکر ویژه داشته باشیم.

وی ادامه داد: وقتی می‌خواهیم توان بزرگی با محوریت مردم خلق کنیم، باید دستگاه‌های اجرایی دست به دست یکدیگر داده و با هم متحدانه، دیوارکشی‌های سازمانی را کنار بگذارند و نام و در خدمت مردم یکپارچه خادم باشیم بیش از پیش شاهد خواهیم بود اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه دهه محرم و اربعین گام مهمی در جهاد تبیین محسوب می‌شود، افزود: جنگ همه‌جانبه‌ای که دشمن با مردم ایران اسلامی دارد، قلب و مغز مردم را نشانه گرفته است.

وی افزود: مقام معظم رهبری جهاد تبیین را مورد بسیار مورد تاکید قرار داده‌اند و امروز مواقفی که خوبی‌ها و ایمان مردم  بروز و تجلی می‌کند همچون اربعین، و دهه محرم گام مهمی در جهاد تبیین محسوب می‌شود و باید به بانوان، رسانه و نوجوانان توجه جدی صورت گیرد.