آغاز بهسازی و نوسازی ۴۰۰ مدرسه در لرستان

قاب خبر: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: طرح ملی شهید روح الله عجمیان در راستای بهسازی و نوسازی ۴۰۰ مدرسه این استان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: یونس بهاروند ایران نیا تصریح کرد: برای این طرح ۱۰ میلیارد ریال هزینه می شود و نیازمند کمک خیران و حضور فعال گروه های جهادی در اجرای این طرح هستیم.

وی ادامه داد: طرح شهید عجمیان تا اواخر تابستان در استان به اتمام می رسد ، این طرح در ۲ جنبه عمرانی شامل بهسازی، رنگ آمیزی، دیوارنگاره و نوسازی مدارس و جنبه فرهنگی و تربیتی اجرا می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان نیز گفت: شهید بزرگوار روح الله عجمیان، غیرتمندانه برای امنیت، آسایش و حفظ نظام در مقابل بدخواهان ایستاد و با اهدای خون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کرد.

رضا عزتی اظهار کرد: عدالت اجتماعی باید در تمام سطوح جامعه نهادینه شود ،عدالت تربیتی و آموزشی یکی از اساسی ترین مقوله های عدالت اجتماعی است و طرح شهید عجمیان هم در همین راستا در سراسر کشور به ویژه مناطق محروم اجرا می شود.

وی گفت: قرارگاه عدالت تربیتی در آموزش و پرورش لرستان تشکیل شده است و این قرارگاه با تمام امکانات و تجهیزات به دنبال اجرای عدالت آموزشی و تربیتی در مناطق کمتر برخوردار استان است.

عزتی تصریح کرد: در طرح شهید عجمیان با حضور گروه های جهادی و خیرین، ۴۰۰ مدرسه واقع در مناطق کمتر برخوردار با بیش از ۲ هزار کلاس درس بهسازی و نوسازی می شود.