آمادگی بنیاد مستضعفان برای احداث نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی در لرستان

قاب خبر: رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در آیین افتتاح واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد گفت: این نهاد در صورت تامین منابع آبی مورد نیاز، آمادگی احداث نیروگاه جدید ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی در لرستان وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: پرویز فتاح بیان کرد: احداث نیروگاه لرستان، یک کار فنی و تکنولوژی بسیار خوب و کاملا ایرانی است که نباید مردم را از آن محروم کنیم.

وی ادامه داد: بنابراین باید اجازه داد اقشار مختلف در قالب تورهای گردشگری از مجموعه دیدن کنند تا امید افزایش یابد و مردم از این سرمایه گذاری سنگین و خدمات نظام مطلع شوند.

وی تصریح کرد: شاید در مواردی که مردم نارضایتی دارند به دلیل است است که مسوولان به وعده های خود عمل نکرده اند در حالیکه مکتب ما مکتب عمل صالح، درست و به نفع مردم است.

فتاح در مورد اشتغال این نیروگاه گفت: شاید بیکاری در لرستان بیشتر باشد اما امکان بکار گیری نیروی غیرتخصصی وجود ندارد هرچند استخدام نیروهای بومی متخصص در این مجموعه تاکنون رعایت شده و می شود.

وی تصریح کرد: بنیاد مستضعفان برای سه فاز نیروگاه لرستان ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کرده و با ایجاد نیروگاه مشابه دیگری موافق است اما تکرار این بستر، نیاز به آب بیشتر دارد که اگر آب منطقه ای تایید کند به منابع اب زیرزمینی خسارت وارد نمی شود با همکاری مپنا اقدام خواهیم کرد.