پاسخگویی سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از طریق سامد
به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: این پاسخگویی در اجرای دستورالعمل صیانت از حقوق شهروندی در خصوص ارتباطات مردمی و نیز تصویب نامه حقوق شهروندی در نظام اداری مبنی بر تشکیل میز خدمت و با هدف ارائه خدمات، تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، ارتقای سطح رضایتمندی، بررسی و رفع مشکلات شهروندان و تسهیل در خدماترسانی، با اطلاع رسانی و هماهنگی قبلی از طریق شماره گیری تلفن ۱۱۱ با هماهنگی دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری لرستان انجام گرفت.
به منظور رسیدگی به درخواستهای مردم و افزایش رضایتمندی اجتماعی، بر اساس برنامه زمان بندی مشخص، مدیران و مسوولان دستگاههای اجرایی استان لرستان با حضور در محل سامانه سامد به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات شهروندان در استان لرستان خواهند بود.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰