نقش مهم بهینه سازی مصرف انرژی در کاهش مصرف برق

اختصاصی قاب خبر: اولین جشن بزرگ عید سعید فطر با حضور اصحاب رسانه و خانواده های آنها به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق لرستان،در محل سالن اجتماعات جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری قاب خبر: مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: بهینه سازی مصرف انرژی رویکرد موثری در کاهش مصرف برق بر عهده دارد.

مهران امیری بیان کرد: صنعت برق از صنایع زیر بنایی است و توسعه بهره وری یکی از ارکان مهم رشد اقتصادی ملت هاست و گردش های اقتصادی و تامین رفاه اجتماعی نیز به استمرار آن وابسته می باشد.

وی ادامه داد: هدف از مدیریت مصرف برق تعدیل مصرف برق به گونه ای است که نه تنها میزان تولید در صنایع کاهش نیابد، بلکه همراه با افزایش بهره وری، مشترکین نیز به ازای برق مصرفی هزینه کمتری را بپردازند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص برق و لزوم صرفه جویی در مصرف آن به ویژه محدودیت های ناشی از پیک بار و گرمای تابستان، به منظور توسعه فرهنگ صرفه جویی درمصرف برق ، تمام تلاش و سعی خود را به منظور تامین برق پایدار و مطمئن برای مشترکین فهیم بکار بسته است و اطمینان داریم ،در این مسیر اصحاب رسانه و شهروندان عزیز ما را تنها نخواهند گذاشت.

امیری تصریح کرد: اجرای برنامه های فرهنگی مدیریت مصرف برق ،اطلاع رسانی موثر در خصوص ساعات اوج بار در میان مشترکین از جمله ابزارهای مهم و اثر بخش است.

وی ادامه داد: اجرای برنامه های عملیاتی گذر از تابستان به منظور حفظ پایداری شبکه برق رسانی، اجرای برنامه های جامع عملیاتی در راستای بهینه سازی و افزایش قابلیت اطمینان شبکه که حاصل تجزیه وتحلیل حوادث وبازدیدهای دوره ای می باشد یکی از اولویت های مهم این شرکت درخصوص گذر از پیک تابستان سال جاری است.