پرهیز از سفرهای غیرضرور/ رعایت قوانین و مقررات رانندگی

قاب خبر: مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان با بیان اینکه راهداران تحت هر شرایطی در حال خدمت رسانی به مردم هستند، گفت: با توجه به شدت بارش ها در محورهای مواصلاتی استان از رانندگان خواهش میکنیم نکات ایمنی و قوانین رانندگی را رعایت و با سرعت مطمئنه حرکت نمایند.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: مرتضی شیروانی بیان کرد: طی فعالیت سامانه بارشی در استان که شدت بسیار زیادی هم دارد، راهداران  برای اینکه رانندگان در صحت و سلامت به مقصد برسند از هیچ کوششی دریغ نخواهندکرد و خدمتگزار مردم در هر شرایط جوی نامساعد هستند.

وی ادامه داد: از رانندگان تقاضا داریم که با توجه به شدت بارش ها در محور های مواصلاتی از سفر های غیر ضرور پرهیز نمایند و در صورت سفر با رعایت قوانین و مقررات رانندگی و نکات ایمنی همه جوانب به احتیاط را در نظر بگیرند که هم زندگی خود و هم زندگی دیگران به خطر نیفتد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: طی ۴۵ روز گذشته سه نفر از همکاران راهداری استان حین خدمت به مردم دچار حادثه شدند و توسط رانندگان بی احتیاط به شدت مصدوم شدند، که یکی از راهداران دچار آسیب مغزی شده و هنوز سلامتی خود را به دست نیاورده است.

وی گفت: لذا از همه رانندگان میخواهیم که با رعایت نکات ایمنی و مقررات راهنمایی و رانندگی، کمک حال همه راهداران باشند.