جایگاه ویژه زنان در نظام اسلامی و دولت سیزدهم

قاب خبر: مدیرکل استاندارد لرستان در مراسم تجلیل از زنان شاغل این اداره‌کل بیان کرد: نقش زنان در نظام اسلامی ویژه و پررنگ است، علاوه بر تاکیدات نظام، در دولت سیزدهم نیز به جایگاه زنان توجه ویژه‌ای شده است و شخص رئیس جمهور تاکید زیادی بر این امر دارد.

به گزارش قاب خبر: وحید والی‌زاده مرادی بیان کرد: زنان شاغل در ادارات لرستان، نه تنها در تعالیم اسلامی و تاکیدات نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاه رفیعی دارند، بلکه در دولت سیزدهم و مدیریت استاندار لرستان نیز دارای مرتبه و جایگاه بالایی هستند.

وی با اشاره به تاکید ریاست سازمان استاندارد بر اهمیت جایگاه زنان بیش از گذشته، افزود: بر خلاف تبلیغات دشمن در چند ماه اخیر، زنان در ادارات دارای جایگاه و مورد توجه و احترام هستند.

وی به تاکیدات استاندار لرستان به مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز اشاره کرد و عنوان داشت: دکتر فرهاد زیویار به استفاده مدیران از ظرفیت و توانمندی بانوان در سمت‌های مختلف به مدیران اجرایی تاکیدات زیادی داشته و دارد.

سرپرست امور زنان و خانواده استانداری لرستان، ضمن تبریک این ایام، به برشمردن ویژگی‌های شخصیتی حضرت فاطمه زهرا پرداخته و افزود: بلند همتی ایشان در پیگیری امور سرلوحه بانوان این سرزمین است، ایشان الگوی کامل و جامع در همه ابعاد برای زنان هستند.

فریبا ولی پور افزود: جامعه ای به پیشرفت دست خواهد یافت که در آن زن و مرد هم پای یکدیگر برای پیشرفت و تعالی جامعه کار و تلاش کنند و در این زمینه نقش بانوان به‌عنوان مادر و مربی، ستودنی است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در راستای پرورش نسل جوان بیان کرد: در جامعه امروز بزرگ‌ترین مجاهدت بانوان فرزندآوری، تربیت فرزندان صالح و خدمت به خانواده است.