کنترل ترافیک محورهای لرستان توسط ۵۷ تیم گشتی

رئیس پلیس راه لرستان گفت: با توجه به قرار گرفتن استان در مسیر تردد زائران اربعین حسینی، تمام راه ها توسط ۴۷ تیم محسوس، ۱۰ تیم نامحسوس و ۳۰ دوربین ثابت ثبت تخلف در شبانه روز کنترل می شود.

به گزارش قاب خبر: سرهنگ محمد زارعی بیان کرد: تردد اتوبوس های حامل زائران اربعین حسینی(ع) در مسیر رفت و برگشت محورهای ارتباطی این استان به صورت ویژه کنترل می شود.

وی ادامه داد: بنابراین لازم است رانندگان وسایل نقلیه عمومی با توجه مسئولیت مهم و حساسی که برعهده دارند ضمن آمادگی جسمی و روحی مناسب، از سالم بودن خودرو خود مطمئن شوند.

سرهنگ زارعی تصریح کرد: در این راستا پلیس راه لرستان در تعاونی ها، پایانه ها، ایستگاه راه آهن و مبدا حرکت اتوبوس ها، کارشناسانی را برای کنترل ناوگان و رانندگان قبل از حرکت مستقر کرده است و در مسیر نیز، ماموران مقابل پاسگاه های پلیس راه، کنترل های تکمیلی را انجام می دهند.

وی عنوان کرد: این کنترل ها شامل تمام جزئیات و مقرراتی است که لازم بوده از سوی راننده و شرکت رعایت شود در غیر این صورت با هرگونه تخلف و کاستی به ویژه در زمینه نقص سامانه سپهتن، رانندگی بیش از مدت مجاز، مصرف مواد افیونی و روانگردان برخورد قانونی می شود.