گازرسانی به یک هزار و ۵۹۸ شهر، روستا و واحد تولیدی و صنعتی

مدیرعامل شرکت گاز لرستان از گازرسانی به 2 شهر، 390 روستا و 1206 واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان دی ماه سال 1402خبر داد.

به گزارش قاب خبر، کرم گودرزی گفت: در راستای تاکید دولت مردمی مبنی بر خدمات رسانی حداکثری و مطلوب به مردم عزیز استان لرستان و با تلاش و همت کارکنان خدوم شرکت گاز استان لرستان، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون گازرسانی به ۲ شهر، ۳۹۰ روستا و ۱۲۰۶ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی به بهره برداری رسیده است.

گودرزی افزود: این شرکت در ادامه توسعه گازرسانی و ایجاد زیرساخت گاز در بخش های صنعتی، شهری و روستایی از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم، ۱۸۰ کیلومتر خط تغذیه، ۱۲۰۰ کیلومتر شبکه توزیع،۳۴ ایستگاه تقلیل فشار گاز و نصب ۲۳۱۵۰ علمک در اقصی نقاط استان انجام داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بیان کرد: خدمت به مردم در راستای رشد اقتصادی، حفظ محیط زیست، مهاجرت معکوس و ایجاد رفاه، همواره از اهداف و اولویت های شرکت گاز استان می باشد.

وی ، اظهار کرد: شرکت گاز لرستان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون اشتراک پذیری بیش از ۲۱ هزار و ۶۴۷ مشترک شهری و ۳۰ هزار و ۳۱۴ مشترک روستایی را انجام داده است.