کسب رتبه هفتم فن بازارهای منطقه ای کشور و رتبه سوم فن بازار های منطقه ای

قاب خبر: در بیستمین نشست فن بازارهای منطقه ای و تخصصی کشور که  با حضور مدیران فن‌بازارها و کارگزاران تجارت فناوری منطقه‌ای و تخصصی، در ارومیه برگزار شد؛ از فن بازار منطقه ای لرستان بدلیل کسب رتبه هفتم فن بازارهای منطقه ای کشور و رتبه سوم فن بازار های منطقه ای با بیشترین رشد و پیشرفت عملکردی تقدیر گردید.

به گزارش قاب خبر: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان گفت : بیستمین نشست فن بازارهای منطقه ای و تخصصی کشور با حضور مدیران فن‌بازارهای منطقه‌ای و تخصصی ،کارگزاران تجارت فناوری و مدیران حوزه فناوری و نوآوری و صنعت، روزهای ۳۰ و ۳۱ خرداد در ارومیه برگزار شد.

فرزاد محمدی بیان کرد : در این نشست دو روزه که هر شش ماه یکبار برگزار می گردد، نحوه تعامل فن بازارها با دیگر اعضای زیست بوم فناوری و نوآوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت. انتقال تجربیات موفق، روش های جدید احصاء نیازهای فناورانه، بررسی فرصت های سرمایه گذاری، بیان دیدگاه ها و برگزاری پنل های تخصصی از برنامه های این نشست دو روزه بود.

 مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان در حاشیه این نشست ضمن تقدیر از عملکرد فن بازار منطقه ای لرستان طی دو سال گذشته و ارتقای رتبه آن از رتبه ۱۳ در سال ۱۴۰۰ به رتبه ۷ در سال ۱۴۰۱ در میان ۳۲ فن بازار منطقه ای کشور، رشد و پیشرفت حاصله را مرهون رویکرد توسعه ای به بحث فناوری ، حمایت های شرکت شهرکهای صنعتی لرستان و تلاش های تیمی مدیر و فن بازار منطقه ای طی سالهای اخیر عنوان کرد.

 وی همچنین افزود : کارگزار فن بازار منطقه ای لرستان در نشست اخیر به عنوان یکی از سخنرانان، با ارائه تجربیات موفق این کارگزاری در مورد شیوه های تجمیع منابع در پروژه های رفع نیازهای فناورانه، به لزوم اهمیت به بحث انتقال تکنولوژی، شناسایی و رفع نیازهای فناورانه در استان با توجه به تعداد بالای واحدهای راکد در مقابل تعداد اندک واحدهای تحقیق و توسعه پرداخته است.

محمدی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت بازیگران استانی در زیست بوم فناوری، تجمیع منابع ارگان ها ، هدف گذاری صحیح ، تبدیل تهدیدها به فرصت و باور داشتن به نقش اثر گذار فن بازارها و بروکرهای تجارت فناوری می تواند راهگشای استان در مسیر توسعه فناوری باشد.

شایان ذکر است؛ رتبه بندی و ارزیابی فن بازارهای منطقه ای کشور هر ساله بر اساس شاخص های برنامه عملیاتی ، عملکرد و تخصص تیم فن بازار منطقه ای ، ارتباط موثر با شبکه، اجرای رویدادهای ملی و میزبانی نشستهای سراسری، مشارکت در همرسانی های فناوری و فرصت های همکاری و … توسط فن بازار ملی ایران اعلام می گردد و  شرکت نوید توسعه صنعت لرستان از سال ۱۴۰۰ کارگزاری فن بازار منطقه ای لرستان را به عهده داشته است.