کسب رتبه اول شهرک سازی؛ شرکت شهرک های صنعتی لرستان در کشور

قاب خبر: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از کسب رتبه های بی سابقه شرکت شهرکهای صنعتی لرستان در ارزیابی عملکرد بودجه و برنامه های سال ۱۴۰۱ سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران خبر داد

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: فرزاد محمدی بیان کرد: خوشبختانه عملکرد این شرکت در اکثر حوزه ها در حد ممتاز بوده به طوری که پس از ارزیابی در مجمع عمومی سالیانه ، شرکت شهرکهای صنعتی لرستان در بخش های مختلفی حائز رتبه های برتر شده است.

وی ادامه داد: در عملکرد بودجه های منابع و مصارف اعتبارات داخلی با تحقق ۹۹ درصدی در بین شرکت های استانی رتبه سوم ، در عملکرد شاخص‌های تکمیلی و برنامه‌های مصوب با تحقق۸۲ درصدی در بین ۳۱ شرکت استانی رتبه دوم را کسب کرده است.

محمدی تصریح کرد: همچنین در مجموع شاخص های ارزیابی، عملکرد بودجه ای ، برنامه‌ای و منابع ، طرح تملک استانی از بین ۳۱ شرکت استانی رتبه پنجم و رتبه اول شهرک سازی ( توسعه و تکمیل زیرساخت و تکمیل اراضی ایجادی و توسعه ای شهرکها و نواحی صنعتی تابعه) در بین ۳۱ شرکت استانی را کسب کرده است .

وی ادامه داد : بنیان و اساس کار شرکت شهرکها ، تامین زیر ساخت ها وتنظیم وتهیه یک شهرک صنعتی جهت واگذاری عرصه های خود برای تولید کنندگان ،سرمایه گذاران و کار آفرینان می باشد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان افزود: از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت شهرکهای صنعتی استان لرستان توسعه‌ زیرساخت جهت استقرار صنایع می باشد و برنامه‌های اجرایی و عملیاتی گسترده‌ای را با هدف نیل به این مقصود در دست اقدام است.