کانون های فرهنگی مساجد لرستان میزبان «ستارگان مسجد» می‌شوند

مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان گفت: نخستین عهدواره شهدای کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با عنوان «ستارگان مسجد» جهت ثبت شهدای کانون های فرهنگی مساجد آغاز شد.

به گزارش قاب خبر: محمد چگنی نژاد گفت: این عهدواره در بخش انفرادی در رشته‌های ادبی(داستان‌نویسی، نمایشنامه‌نویسی، شعر)، هنرهای تجسمی (خوشنویسی، نقاشی، گرافیک و تصویرسازی) و چند رسانه‌ای(تیزر، کلیپ و موشن‌گرافی) و در بخش گروهی در رشته‌های فیلم، هنرهای نمایشی و سرود برگزار میشود.

در بخش کانونی، برگزاری یادواره شهدای کانونهای فرهنگی هنری مسجد، دیدار با خانواده شهدای کانونهای فرهنگی هنری مساجد، برگزاری جلسات قرآن و اهدای ثواب به روح شهدا، قرار دادن تمثال مبارک شهدای کانون در محافل قرآنی، دعوت از خانواده شهدا به عنوان مهمان ویژه برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و نیز غبار روبی قبور مطهر شهدای کانون جزء برنامه‌های مطرح بوده که این برنامه‌ها در صورت اجرا باید در سامانه بچه‌های مسجد ثبت شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در نخستین عهدواره شهدای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور می‌توانند به آدرس https://bachehayemasjed.ir مراجعه و با مطالعه آیین‌نامه این عهدواره آثار خود را در قسمت های مربوطه بارگزاری نمایند.

پس از ارزیابی آثار با حضور داوران برجسته کشوری ضمن انتشار آثار برتر از صاحبان آثار در یادواره شهدای کانونی که در دی ماه با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولین کشوری و بچه های مسجدی برگزار می شود، تقدیر خواهد شد.