پیگیری استقرار مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی در لرستان

معاون فنی اداره‌کل نوسازی مدارس لرستان  گفت: نقش تنظیم‌گری دولت منوط به وجود بخش خصوصی قوی و جدی است که در این راستا خدمات قابل برونسپاری دستگاه اجرایی به بخش غیردولتی و خصوصی با هدف چابکسازی دولت و ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم از اقدامات و برنامه‌های عملیاتی کشور و از سیاست‌های مهم دولت می‌باشد.

به گزارش قاب خبر: اصغر آقایی چگنی افزود این اداره کل در نظر دارد مطابق اصلاحیه آیین نامه استقرار مدارس و مراکز غیردولتی مصوب ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ هیئت وزیران جهت بررسی جوانب فنی و ایمنی ساختمان‌های استیجاری و خریداری شده و تایید استحکام بنای این ساختمان‌ها، در چهارچوب قوانین و مقررات مربوط از جمله مقررات ملی ساختمان و با رعایت ضوابط سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، از ظرفیت مهندسان مشاور واجد گواهی صلاحیت از سازمان برنامه بودجه کشور استفاده نماید.

حسن رضا تیموری رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: باتوجه به پروژه مهر و زمان محمدود نسبت به  برنامه ریزی شروع سال تحصیلی، از مهندسان مشاور استان خواست که با دقت تمام و به سرعت نسبت به بازدید از مدارس اقدام نمایند.

در ادامه موارد دستورالعمل اجرایی استقرار مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی مورد بررسی قرار گرفت و حاضرین در جلسه به بیان دیدگاههای خود پرداختند.