پیشرفت ۹۷ درصدی پروژه موزه دفاع مقدس

استاندار لرستان در جلسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر تکمیل پروژه موزه دفاع مقدس استان تاکید کرد .

به گزارش قاب خبر: فرهاد زیویار بیان کرد: عملیات اجرایی ساخت باغ موزه دفاع مقدس از سال ۱۳۹۰ در لرستان شروع شده و یکی از مجموعه های منحصر به فرد کشور می باشد که فضا و سازه خوبی برای آن در نظر گرفته شده و در مراحل نهایی افتتاح و بهره برداری قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس پرچم و هویت ما است، عنوان کرد: علیرغم تلاش مسئولین در دوره های قبل عملیات اجرایی این مجموعه در سال گذشته به علت کمبود منابع مالی متوقف شد که با سفر ریاست جمهور و پیگیری هایی که در این زمینه انجام شد عملیات ساخت و تکمیل آن تداوم پیدا کرد.

استاندار لرستان با اشاره به پیشرفت ۹۷ درصدی این پروژه، افزود:چنانچه روند کار به همین صورت انجام پذیرد این مجموعه در هفته دفاع مقدس سال جاری آماده افتتاح و بهره برداری خواهد بود.

زیویار افزود: این مجموعه با دارا بودن بخش های مختلف و مجهز، مجموعه ای منحصر به فرد است که برای تکمیل آن در سفر ریاست جمهوری اعتباری معادل ۲۵ میلیارد تومان به آن اختصاص یافته است تا در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مورد استفاده علاقمندان سراسر کشور قرار گیرد.

استاندار لرستان تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا طرح‌های نیمه تمام استان و خصوصاً این طرح به سرانجام برسد.