پیشرفت ۷۰ درصدی تقاطع غیر همسطح شهدای جاوید الاثر

اختصاصی قاب خبر: معاونت حمل ونقل وامور زیر بنایی شهرداری خرم آباد و قلاوند عضو شورای اسلامی شهر از  روند ساخت تیر های تقاطع غیر همسطح (شهدای جاوید الا اثر) در محل  ماشین سازی لرستان بازدید نمودند.

به گزارش اختصاصی قاب خبر: معاونت حمل ونقل وامور زیر بنایی شهرداری خرم آباد و قلاوند عضو شورای اسلامی شهر از  روند  ساخت تیر های تقاطع غیر همسطح (شهدای جاوید الا اثر) در محل  ماشین سازی لرستان بازدید نمودند.

فرشید فلاحی نژاد در حاشیه این بازدید گفت: تقاطع غیر هم سطح شهدای جاوید الاثر به یک کارگاه فعال تبدیل شده و تا کنون به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

وی ادامه داد: تیرهای چهار دهانه تقاطع تعداد ۳۲ می باشد که وزن هر یک از تیر ها ۱۵ تن است.

فلاحی نژاد افزود: تعداد ۱۶ عدد از تیرها ساخته شده است که اویل هفته آیند بارگیری و جهت نصب به محل احداث تقاطع منتقل می شوند.

معاونت حمل ونقل وامور زیر بنایی شهرداری خرم آباد اظهار کرد: علاوه بر این ، تعداد ۱۶ تیر دیگر در دستور ساخت قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: ضلع جنوبی و ضلع  شمالی تقاطع بعد از مساعد شدن وضعیت هوا زیر بار آسفالت می‌رود.

فلاحی نژاد در بخش دیگری از صحبت هایش به پیشرفت فیزیکی پروژه گریزی زد و گفت: در حال حاضر این پروژه به پیشرفت فیزیکی بالغ بر ۷۰ درصد رسیده است.

معاونت حمل ونقل وامور زیر بنایی شهرداری خرم آباد عنوان کرد: با افتتاح و بهره برداری از این تقاطع شهروندان با امید بیشتر به پروزه های شهری دلگرم و امید وار می‌شوند.

به گفته وی این پروژه با سرعت مناسب و مطلوبی در حال اجرا است و امیدواریم به زودی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.