فراجا ذوب در ولایت و گوش به فرمان ولی

پلیس، خادم و خدمتگزار مردم

فرمانده انتظامی لرستان گفت: خادمی و نوکری مردم بزرگترین افتخار پلیس است و امروز فراجا ذوب در ولایت و گوش به فرمان ولی است و در راستای خدمت رسانی به مردم و حفظ امنیت آنان از هیچ تلاش و کوششی حتی اهدای جان خود دریغ نمی کند.

به گزارش قاب خبر: سردار یحیی الهی با اشاره به ۶۵۴۶ شهید گلگون کفن استان لرستان ، ۵۰۰ شهید مدافع نظم و امنیت، بیان کرد: دشمنانی که با آشوب و جو سازی به دنبال آسیب به امنیت این مردم و تضعیف سازمان انتظامی هستند و سعی در جدایی و تفرقه بین مردم و انتظامی دارند سخت در اشتباهند و کور خوانده اند، چون پلیس از مردم و برای مردم و شعار آن “پلیس خادم مردم و مردم حامی” پلیس می باشد.

وی افزود: خداوند بزرگ را شاکریم که عمر و حیات ما را در زمانی قرار داد که سایه ولایت فقیه بر سرما است، رزق و ارتزاق دنیوی و اخروی ما در لباس و سازمانی قرار داد که وظیفه آن خادمی و نوکری خلق خدا و حفاظت از دستاوردهای انقلاب و خون شهدا است و خدا را به خاطر رضایت نائب امام زمان (عج) از فرزندان و سربازان خود در مجموعه انتظامی و لقب مجاهدان فی سبیل الله به آنها شاکریم.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: لازمه حیات امنیت است، نعمتی است که هیچ جایگزینی ندارد به همین دلیل همیشه یکی از دغدغه های انبیا و اولیا بوده و سعی می کردند جامعه را از عواقب شوم ناامنی نجات و لذت و حلاوت امنیت را به آنها بچشانند، اصولا قرآن یکی از اهداف حاکمیت الله را امنیت می داند و رهبر معظم انقلاب بر همین اساس امنیت را مانند هوا و اکسیژن به ادامه حیات بدون آن غیر ممکن می داند، به تعبیری دیگر تمام زیر ساخت های تربیتی و اخلاقی و اقتصادی را منوط بر امنیت می دانند.

وی ادامه داد: ما در فراجا مفتخریم که فرمانده معظم کل قوا، انتظامی را یکی از ارکان مهم امنیت داخلی کشور بشمار می آورند، مجموعه انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح حافظ امنیت کشور است. بدون شک امروز مجموعه انتظامی بالنده تر، پویاتر از گذشته اهداف سازمان و وظیفه خود را در برقراری نظم و امنیت مردم، حفظ دستاوردهای انقلاب و خون شهدا در اجرای منویات مقام معظم رهبری پی گیری می کند.

سردار الهی عنوان کرد: امروز فراجا ذوب در ولایت و گوش به فرمان در راستای خدمت رسانی به مردم و در راستای حفظ امنیت این مردم از هیچ تلاش و کوششی حتی اهدای جان خود دریغ نمی کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرزندان این استان در مجموعه انتظامی افتخار دارند با بکارگیری تجهیزات و تمام امکانات و تلاش نیروی خدوم و سختکوش و هوشمند و صددرصد تربیت شده دست پدران و مادران این استان هستند و تمام تلاش خود را می کنند تا خلاء های موجود را پر کنند.

فرمانده انتظامی استان گفت: انتظامی در ده های مختلف همیشه در حال پیشرفت بوده است و در این زمینه اقدامات خوب و گام های بلندی برداشته است و ان شاء الله بتوانیم چشم انداز و برنامه ریزی هایی که در همین زمینه نتیجه آن امنیت مطلوب استان است با همراهی خوب مردم و سایر دستگاه ها به سرانجام برسانیم و در این مسیر نیازمند همراهی مردم، نخبگان و دلسوزان هستیم و از نظرات آنان استفاده خواهیم کرد.

سردار الهی افزود: پلیس امروز پناهگاه و امین مردم است و به نوعی حافظ جان و مال و ناموس و ارزش های دینی است و در این راستا جهادگونه و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، مجاهدان فی سبیل الله خواهد بود و امنیت مردم برابر شعار سال که می گوید پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس خط قرمز ما است و با کسی که بخواهد امنیت مردم را از هر نظر خدشه دار کند قاطعانه برخورد و مقابله خواهد شد.

وی اظهار کرد: شعار ما، عمل ما و تعهد ما در انتظامی این است که دفاع مقدس هنوز ادامه دارد و ما ادامه دهندگان ۸ سال دفاع مقدس هستیم و امروز فرزندان شما درس گرفته و تربیت یافته مکتب امام حسین (ع) هستند، مکتبی که درس ایثار و شهادت طلبی ، از خودگذشتگی ، وفا و ولایت مداری به ما آموخت.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ، خوشبختانه استان ولایت مدار و شهید پرور لرستان ، از نظر فرهنگی و فرهیختگی بهترین جایگاه در کشور را دارد و دارای مردمی قانونی مدار و وظیفه شناس هستند گفت: وظیفه پلیس رافت اسلامی و خدمت و نوکری به این مردم است.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: اقتدار پلیس برای کسانی است که بخواهند امنیت این مردم عزیز را خدشه دار کنند و بدانند که پلیس با سرپنجه فولادین و قوی با آنان برخورد خواهد کرد، چرا که پلیس همیشه در حال دفاع از حق مظلوم و مقابله با ظالم است.

سردار الهی تصریح کرد: دشمنانی که با آشوب و جو سازی به دنبال آسیب به امنیت این مردم و تضعیف سازمان انتظامی هستند و سعی در جدایی به تفرقه بین مردم و انتظامی دارند سخت در اشتباه هستند و کور خوانده اند، چون پلیس از مردم و برای مردم و شعار آن پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس می باشد.

فرمانده انتظامی استان گفت: در چند روز گذشته شاهد بودیم علی رغم توطئه دشمنان و با بکارگیری تمام توانشان، نه تنها بین مردم و انتظامی نتوانستند جدایی بیندازند، بلکه آنها را منسجم تر و اثبات آن اجتماعات عظیم و خودجوش مردم بصیر، آگاه، انقلابی و قدرشناس در حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری و پلیس خدمتگزار شاهد بودیم که چگونه نقش شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.