پارادایم توسعه فنی و تجاری کشور به توسعه شرکت مخابرات ایران بستگی دارد
معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران با تبیین اهمیت نگاه تجاری به توسعه اظهار داشت: با تفکر صرف مهندسی درحال حاضر نمی توانیم به توسعه دست یابیم، بلکه مدیریت حرفه ای در شرایط حاضر بر این مطلب استوار است که بخش های تجاری و بازاریابی را به موازات مهندسی در نظر داشته باشیم.
زارعیان با تشریح دگرگونی های بنیادی در بخش اقتصاد دیجیتال گفت: پارادایم توسعه فنی و تجاری کشور به توسعه شرکت مخابرات ایران بستگی دارد و در حال حاضر در امور راهبردی شرکت مخابرات ایران این سرفصل ها به ویژه در بخش تجاری و مشتریان پیگیری می شود.
وی افزود: در حال حاضر ممکن است هنوز بخشی از بدنه کارشناسی و مدیریتی به این نگاه جدیدنرسیده باشند گفت: تحقق این وضعیت از ارزش بالایی برخوردار است، چرا که همه باید به پارادایم توسعه همزمان فنی و تجاری به جای توسعه فنی صرف برسند.
زارعیان اظهار کرد: توسعه بازار و جریان های درآمدی در استان های مهم مانند خوزستان بسیار اهمیت دارد که در نهایت موجب بهبود تجربه دیجیتال و یکپارچه مشتری می شود.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰