وجود ۷۰۰ کارت سوخت غیرفعال تاکسی در خرم آباد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری خرم‌آباد گفت: افزون بر ۷۰۰ کارت سوخت غیرفعال یا فروشی تاکسی در شهر خرم‌آباد وجود دارد که در یک مهلت زمانی ۱۵ روزه باید کارت شهری دریافت کنند.

سجاد کاظمی تصریح کرد: مالکان تاکسی هایی که تا کنون نسبت به هوشمند سازی اقدام نکرده اند از یکم تا پانزدهم اردیبهشت ماه فرصت دارند تا کارت شهری دریافت و برای خدمت به شهروندان وارد چرخه فعالیت شوند در غیر این صورت با آنها برخوردهای قانونی خواهد شد.

وی ادامه داد: جهت رفاه حال و امنیت مسافران و رانندگان و جلوگیری از سوءاستفاده از کارت های سوخت تاکسی و از رده خارج کردن تاکسی های غیر فعال ناوگان تاکسیرانی شهر خرم آباد هوشمندسازی می شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری خرم‌آباد اظهار کرد: با ابلاغ نرخ های جدید کرایه تمام تاکسی های شهر خرم آباد مجهز به کارتخوان شده و با انتخاب مسیرهای تک، ۲ و سه سفره در این کارتخوان ها تعریف و با کشیدن کارت، مبلغ کرایه از حساب شهروندان کسر می شود که اقدامی مثبت جهت جلوگیری از دریافت مبالغ بیشتر از مسافران است.
وی تصریح کرد: ۲۰۰ کارت شناسایی ویژه رانندگان تاکسی شهر خرم‌آباد صادر شده است که محتوای این کارت ها شامل عکس و اطلاعات شناسایی راننده، کد تاکسی، شماره پلاک خودرو و شماره تلفن واحد رسیدگی به شکایات است تا مسافران در صورت رضایت یا هرگونه شکایت از راننده، موارد مطروحه را با سازمان حمل و نقل و تاکسیرانی در میان بگذارند.