نیاز ۴ میلیارد تومانی برای ایجاد مسیر موازی خیابان حافظ

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد در آیین کلنگ زنی خیابان موازی حافظ، گفت: احداث این خیابان یکی از مطالبات چندین دهه ای اهالی منطقه درب دلاکان و پشت بازار بود که پیگیری های فراوانی برای اجرای آن صورت گرفت.

به گزارش قاب خبر: حجت اله احمدی پور تصریح کرد: ۴۰ میلیارد ریال برای ایجاد مسیر موازی خیابان حافظ نیاز می باشد که در بودجه امسال شهرداری پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: این طرح به دلیل واقع بودن در حریم آثار باستانی مشکلاتی داشت که پس از پیگیری های بسیار از شورای عالی معماری راه و شهرسازی موفق به تصویب آن شدیم.

احمدی پور عنوان کرد: این خیابان ابتدا و انتهای خیابان شهید کرمی را بهم وصل می کند ، طول این خیابان ۸۰۰ و عرض آن ۲۰ متر می باشد اما چند ملک در حریم این طرح قرار دارد که هرچه سریعتر باید تملک شوند تا ظرف امسال احداث و بهره برداری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد اظهار کرد: انجام کارهای بر زمین مانده در شورای شهر ششم و مجموعه شهرداری در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تحقق یک مطالبه ۴۰ ساله برای اهالی پشت بازار و منطقه درب دلاکان و کلنگ زنی این خیابان حاصل پیگیری ها است و امیدواریم بتوانیم با انجام خدمات شهری و عمرانی رضایت مندی شهروندان را کسب کنیم و در مقابل شهروندان نیز مجموعه مدیریت شهری را در اجرا و ارائه هر چه بهتر خدمات یاری کنند و مشارکت لازم را داشته باشند.