نقش مهم و حیاتی اجرا و تکمیل پروژه‌های زیربنایی برای عشایر

قاب خبر:مدیر کل دیوان محاسبات استان لرستان و مدیرکل امور عشایر  از طرحها و پروژه های آبرسانی و جاده های دسترسی مناطق عشایری زیتون و وره زرد شهرستان کوهدشت بازدید و موانع و مشکلات تکمیل و بهره برداری طرحهای تامین آب شرب عشایر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: مدیرکل دیوان محاسبات لرستان بر تکمیل خط انتقال آب شرب و اجرای شبکه توزیع آب و واگذاری انشعاب و نیز پیگیر جهت واگذاری ایستگاه پمپاژ آب به شرکت آب و فاضلاب تأکید کرد.

جمالی افزود : اجرا و تکمیل پروژه‌های زیربنایی به خصوص در حوزه تامین آب شرب و راه دسترسی مناسب برای عشایر بسیار مهم و حیاتی است و در طول حیات انقلاب مورد توجه مسئولین نظام بوده و به برکت انقلاب اسلامی تاکنون خدمات مناسبی به این جامعه ارائه گردید.

وی تصریح کرد: دستگاههای اجرایی باید برای رفع کمبودها و مشکلات این قشر تلاشها را بیشتر نمایند چون هر خانوار عشایری خود یک واحد اقتصادی و تولیدی فعال و خود کفا است که در زنجیره تا مین کالا و نیاز کشور نقش حیاتی دارد.

جمالی نژاد با بیان اینکه خدمات‌رسانی و اجرای طرح‌ها در مناطق عشایری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تصریح کرد: اداره کل دیوان محاسبات به منظور رفع مشکلات و تسریع در اجرای پروژه‌های مناطق عشایری آمادگی کامل برای همکاری در چارچوب قوانین و مقررات را دارد.