نصب و راه اندازی سامانه مدیریت و کنترل پروژه در شهرداری خرم آباد

سامانه مدیریت و کنترل پروژه در شهرداری خرم آباد نصب و راه اندازی گردید.

به گزارش قاب خبر: رییس سازمان فاوا از نصب و راه اندازی سامانه مدیریت و کنترل پروژه شهرداری خرم اباد خبر داد و گفت : به حول و قوه الهی برای اولین بار در استان لرستان در راستای افزایش بهره وری و کنترل قراردادها و شفافیت های مالی و افزایش انضباط عمرانی سامانه مدیریت و کنترل پروژه در شهرداری خرم آباد نصب و راه اندازی گردید.

هانیه نصیری ویژگی عمده این سامانه را ثبت سیستمی قراردادها تعریف گردش کار مشخص افزایش بهره وری حذف کاغذ و ثبت صورت وضعیت ها رابه صورت سیستمی دانست و افزود : حرکت به سمت سیستمی نمودن فعالیتها به انضباط مالی و عمرانی و افزایش شفافیت منجر خواهد شد.

رییس سازمان فاوا با اشاره به تلاش جهت اتصال این سامانه به سیستم مالی شهرداری گفت : رتبه بندی واحراز صلاحیت پیمانکاران بخش خصوصی در آینده از ویژگیهای اساسی این سامانه است که قصد داریم با انجام این مهم به گسترش کیفیت ارایه خدمات پیمانکاران بخش خصوصی به شهروندان فهیم خرم ابادی بیفزاییم.

رییس سازمان فاوا گفت:صورت وضعیتهای دستی با وجود این سامانه حذف و کلیه فرایندهای عمرانی با انتخاب ناظرین به صورت سیستمی مدیریت می شوند وی با اشاره به استقرار این سامانه جامع در کلانشهرهای کشور گفت: کار اموزش با این سامانه ازاسفندماه سال ۱۴۰۲ اغاز و عملیات استفاده از آن در شهرداری خرم آباد اجرایی شده است.

وی افزود: در حال حاضر ثبت معاملات متوسط و عمده درشهرداری خرم اباد توسط این سامانه صورت می گیرد که ثبت معاملات خرد نیز در دستور کار خواهد بود.