نصب دوربین های هوشمند برای اولین بار در شهر خرم آباد

اختصاصی قاب خبر: شهردار خرم آباد گفت: برای اولین بار در شهر خرم آباد دوربین های هوشمند با تکنولوژی روز دنیا در نقاط مختلف شهر خرم آباد در دو فاز  نصب و راه اندازی خواهد شد.

به گزارش اختصاصی قاب خبر: داریوش بارانی بیرانوند تصریح کرد: فاز اول تا پایان شهریور ماه با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و فاز دوم در مهر ماه با هزینه  ۳ میلیارد تومان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: این دوربین ها از پیشرفته ترین تکنولوژی بصورت کاملا اتوماتیک و هوشمند میباشد و موجب حذف خطای انسانی می شود.

شهردار خرم آباد اظهار کرد: همچنین بدون استفاده از نیروی انسانی در  جهت کاهش تخلفات و سوانح رانندگی مورد استفاده قرار می گیرد.

معاونت حمل و نقل و امور زیر بنایی شهرداری خرم آباد؛ با اشاره به کاربرد این دوربین ها،  عنوان کرد: کاربرد این دوربین ها برای کنترل کامل ترددها، کمک به روان سازی ترافیک، کاهش آلودگی هوا، ایجاد نظم و ترویج فرهنگ رانندگی و… از جمله این کاربردها هستند.

فرشید فلاحی نژاد گفت: همچنین امکان افزودن طرح های ترافیک، طرح زوج و فرد، دقت پلاک خوانی، قابلیت تشخیص انواع پلاک مخدوش، امکان تعریف محل و نوع تخلف، قابلیت تشخیص چند پلاک به طور همرمان و… از جمله مزایای این دوربین ها می باشند.