نامگذاری دو رویداد ورزشی کشور در لرستان مزین با نام شهدا

قاب خبر: مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: برای اولین بار امسال لرستان میزبان مسابقات فینال لیگ استقامت سوارکاری و قهرمانی کشور و مسابقات فوتسال محلات کشور خواهد بود که هر دو این میزبانی مزین به نام شهدای لرستان می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: آرش قیاسیان، نشاط اجتماعی در سطوح مختلف را از نیاز‌های امروز جامعه عنوان کرد و افزود: برگزاری مسابقات ورزشی با نام شهدا یک امر فرهنگی ورزشی است.

وی با اشاره به برگزاری دو رویداد مهم ورزشی اردیبهشت ماه امسال در لرستان، تصریح کرد: برای اولین بار امسال لرستان میزبان مسابقات فینال لیگ استقامت سوارکاری و قهرمانی کشور و مسابقات فوتسال محلات کشور خواهد بود که تلاش خواهیم کرد میزبانی در شان مردم خوب و فهیم لرستانی باشد

قیاسیان عنوان کرد : تا کنون بیش از ۲۸ هزار تیم فوتسال در محلات مختلف کشور در سامانه ثبت نام کردند که این تعداد در لرستان به بیش از ۱۲۰۰ تیم می‌رسد و تاکنون جزو ۱۰ تیم برتر از نظر ثبت نام است.

قیاسیان افزود: در استان علاوه بر تیم‌های محلات، اقشار مختلف مردم از جمله اصناف و دانشجویان نیز می‌توانند در مسابقات شرکت کنند.

وی تأکید کرد: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در مسابقات از طریق سامانه رویداد اقدام کنند.

قیاسیان همچنین با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۶۵۴۴ شهید استان در سال ۱۴۰۲ افزود: میزبانی لرستان از مسابقات ورزشی یک امر فرهنگی است که می‌تواند یادآور خاطرات رشادت های شهدا باشد.