مولدسازی گامی اساسی در ساماندهی اموال بلا استفاده دولت

قاب خبر: استاندار لرستان گفت: تصمیم گیری نهایی در خصوص اموال بلااستفاده با هیات مرکزی است اما جلسات استانی را در این راستا با برنامه ریزی مدون برگزار می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: فرهاد زیویار عنوان کرد: گروه متناظر با هیات مرکزی در استان از نمایندگان استانداری، اقتصاد و دارایی، مدیریت و برنامه ریزی و راه و شهرسازی تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: دبیرخانه این گروه متناظر در اداره کل اقتصاد و دارایی استان تشکیل خواهد شد.

استاندار لرستان همچنین بر برگزاری دوره های آموزشی و توجیهی برای مدیران و کارشناسان دستگاهها توسط این گروه تاکید و اظهار کرد: مدیران دستگاهها باید نسبت به فلسفه ی برنامه ی مولدسازی اموال بلااستفاده و تاثیرات مثبت آن به ویژه در جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام آگاهی پیدا کنند.

زیویار تهیه لیست طرح های نیمه تمام عمرانی ، شناسایی و لیست اموال مازاد دستگاهها و ارائه و پیشنهاد روش های مولدسازی را از دیگر وظایف این گروه متناظر در استان با هیات مرکزی قلمداد کرد.

استاندار لرستان تصریح کرد: در برنامه مولدسازی اموال بلااستفاده دستگاهها فروخته و یا از طریق تهاتر برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و یا برنامه های اساسی دستگاهها هزینه می شوند.

زیویار تاکید کرد: جلسه بعدی برای بررسی برنامه ی مولدسازی زمانی برگزار خواهد شد که سازوکار و مقدمات تشکیل گروه متناظر در استان انجام شود.