معرفی برگزیدگان سی و چهارمین جشنواره تئاتر لرستان/ معرفی دو نمایش به جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر

قاب خبر: برگزیدگان بخش های مختلف سی و چهارمین جشنواره تئاتر لرستان توسط هیات داوران معرفی شدند.

به گزارش قاب خبر: در بخش کارگردانی به ترتیب پوریا حسنوند برای نمایش کانتری صدای سیمره از خرم‌آباد مقام نخست، علی‌اکبر محمدپور برای نمایش شاخ از نورآباد مقام دوم و مسعود لک برای نمایش گلستان از دورود مقام سوم این جشنواره را کسب کردند.

علاوه بر این در بخش نویسندگی نصرت‌اله مسعودی و اتابک انوری برای نمایشنامه کانتری صدای سیمره از خرم‌آباد مقام نخست، مهدی ملکی برای نمایشنامه شاخ از نورآباد مقام دوم و مسعود لک برای نمایشنامه گلستان از دورود مقام سوم را از آن خود کردند.

مقام نخست بازیگری زن،  به شادان بیرانوند برای نمایش کانتری صدای سیمره از خرم‌آباد، مقام دوم به فائزه خوانساری برای نمایش احلام از خرم‌آباد و مقام سوم به فاطمه کرمی‌پور برای نمایش کانتری صدای سیمره از خرم‌آباد اختصاص یافت.

داد و از پگاه فزون‌ خواه برای حضور در نمایش عروس تقدیر شد و به پاس حضور صادقانه هنرمند خردسال مهتا خسروی هیات داوران مراتب تقدیر خود را از این کودک خردسال برای حضور در نمایش ۱۳ دی از شهرستان دورود اعلام کرد.

مقام نخست در بخش بازیگر مرد به امین ساکی برای نمایش کانتری صدای سیمره از خرم‌آباد ، مقام دوم به رضا کاویانی‌فرد برای نمایش گلستان از دورود و مقام سوم به حجت مرادی‌زاده برای نمایش شاخ از نورآباد اختصاص پیدا کرد و از حضور صمیمانه آقایان مهدی اکبری و احمدرضا رشیدی برای بازی در نمایش کانتری صدای سیمره از خرم‌آباد تقدیر شد.

در بخش طراحی صحنه نیز پوریا حسنوند برای طراحی صحنه نمایش کانتری صدای سیمره، در بخش طراحی پوستر شنتیا شیروانی برای نمایش ۱۳ دی، در بخش طراحی گریم سایه موسوی برای نمایش شاخ، در بخش طراحی لباس صفیه موسوی برای نمایش کانتری صدای سیمره برگزیده شدند.

هیات داوران در بخش موسیقی نیز جایزه دوم و سوم به ترتیب به گروه موسیقی به نمایش کانتری صدای سیمره شهرستان خرم‌آباد و  نوید فلاحی برای موسیقی نمایش مرگ کسب و کار عاشقانه من است از بروجرد اهدا و هیچ گزینه‌ای برای جایزه اول موسیقی معرفی نشد.

براساس رای نهایی هیات داوران نمایش کانتری صدای سیمره به کارگردانی پوریا حسنوند و نمایش شاخ به کارگردان علی‌اکبر محمدپور، مشروط به اعمال تمامی نظرات اصلاحی هیات داوران به جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر معرفی شدند.