مصوبات سفر استاندار با جدیت تا حصول نتیجه دنبال خواهد شد

فرماندار شهرستان ازنا با اشاره به سفر استاندار به شهرستان ازنا توضیحاتی را ارائه داد و گفت: سفر یک روزه استاندار لرستان در شرایطی انجام گرفت که وی عزادار رئیس جمهور شهید بودند ولی سفر انجام‌شد.

به گزارش قاب محمدرضا فاتحی

فرماندار شهرستان ازنا با اشاره به سفر استاندار به شهرستان ازنا توضیحاتی را ارائه داد و گفت: سفر یک روزه استاندار لرستان در شرایطی انجام گرفت که ایشان عزادار رئیس جمهور شهید بودند ولی سفر انجام‌شد.

وی در ادامه افزود : سفر یک روزه دکتر شفقت روز جمعه ۴ خرداد بمنظور آشنایی با ظرفیت ها و مزیت های شهرستان ، پیگیری و نظارت بر اقدامات صورت گرفته از ابتدای دولت سیزدهم تا امروز انجام شد که ایشان بعنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه نیز سخنرانی داشتند.

فاتحی با تشکر از امام جمعه شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه به مسائل و مشکلات شهرستان ازنا اشاره کرد و گفت: مشکلات شهرستان در پنج حوزه آب ، راه ، کشاورزی ، صنعت و اشتغال به آقای استاندار ارائه شد و الحمدلله مسائل با جزئیات از نزدیک رصد و بررسی شد و برای هرکدام راهکارهای جداگانه ارائه گردید.

وی به دستور استاندار برای حل مشکل اراضی پلاک ۲۹ و گلمهر هم اشاره کرد و گفت: آقای استاندار در ادامه‌ سفر از اراضی گلمهر نیز بازدید داشتند و در شورای اداری به معاونت امور عمرانی استانداری دستورات لازم برای حل این موضوعات و تشکل جلسه به ریاست خودشان را صادر کردند.

فاتحی همچنین به بازدید استاندار از مجموعه کارخانه فروآلیاژ و کارخانه سیمان سفید اشاره کرد و افزود: به نتایج این سفر بسیار خوشبین هستم و دستوراتی که استاندار محترم بمنظور گره گشایی مسائل شهرستان صادر نمودند بنظرم راهگشا خواهد بود و باید همه برای ایجاد بسترهای لازم جهت اجرایی شدن مصوبات و دستورات سفر تلاش کنند و ما در فرمانداری تا حصول نتیجه مطلوب موضوعات را دنبال خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان ازنا به برخوردار بودن شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: شاید برخی معتقد باشند که ما برخوردار نیستیم ولی برخوردار بودن به معنای این است که شهرستان در جذب اعتبارات ملی و استانی و پیشرفت پروژه های عمرانی و اجرای مصوبات دور اول سفر ریاست جمهور و همچنین تعداد صنایع فعال به فضل خدا در دوسال گذشته نسبت به سنوات قبل جلو هستیم.

وی تصریح کرد: اما کاستی های شهرستان نیز مطرح است از جمله تصفیه خانه فاضلاب و آبرسانی به روستاهای بخش جاپلق از سد کمال صالح و تامین اعتبار تکمیل محور ازنا اراک که استاندار محترم در این سفر دستورات خوبی را برای احداث و تکمیل آن صادر نمودند.