مسیر پیشرفت از راه عملکرد جهادی و عملی

قاب خبر: معاون اقتصادی استاندار لرستان گفت: مسیر پیشرفت از راه همت جهادی، عملکرد علمی و پرقدرت میسر می شود.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: سیروس ابراهیمی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مورد کارهای جهادی، گفت: مسیر پیشرفت از راه مدیریت و همت جهادی توام با عملکرد علمی، پرقدرت و با برنامه ریزی میسر می شود.

وی عنوان کرد: منابع ما محدود هستند و باید با برنامه به کارگیری شوند تا خروجی آن همان انتظار پیش بینی شده ی ما باشد.
ابراهیمی  به اقدامات ارزشمند ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اشاره و اظهار کرد: خدمات ارزشمند این ستاد در حوزه های مختلف برای انقلاب اسلامی از ابتدا بوده و همچنان تدوام دارد که این جای تقدیر دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان همچنین به فتنه های سازماندهی شده دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز اشاره کرد و گفت: این فتنه ها نه تنها خدشه ای در مسیر و اراده ی ملت ایران ایجاد نکردند بلکه باعث تثبیت و استحکام هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی راه هدایت را مطابق فرمایش قرآن کریم مجاهدت برشمرد و تصریح کرد: در جریان فتنه های متفاوت علیه ملت ایران چه در ابتدای انقلاب، جنگ تحمیلی و فتنه های چند ماه پیش تمامی دشمنان خارج و داخل کشور با هم متحد بودند که همین اراده ی جهادی مردم مانع از تحقق هدف شوم آنها شد.
وی افزود: این همان وعده ی الهی است که ما شاهد تحقق آن هستیم.

طائف رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان گزارشی از اقدامات انجام شده در این ستاد در حوزه های مختلف خدمت رسانی ارائه داد.