لزوم همراهی و همکاری سایر دستگاهها با آموزش و پرورش در زمینه تمدن سازی، مدرسه اثر بخش و ایران قوی

قاب خبر: استاندار لرستان بر لزوم همراهی و همکاری سایر دستگاهها با آموزش و پرورش در زمینه تمدن سازی، مدرسه اثر بخش و ایران قوی تاکید کرد.

به گزارش قاب خبر: فرهاد زیویار با اشاره به شعار اجلاسیه، گفت: برای محقق شدن این‌ شعارها صرفاً نباید مسئولیت و بار سنگین آن بر دوش آموزش و پرورش باشد و لازم است سایر بخش‌ها و دستگاه‌ها در جهت تمدن سازی با آموزش و پرورش همگام شوند.

زیویار افزود: اگر مدرسه بخواهد اثربخش شود باید با برنامه‌ریزی بلند مدت از سال‌های قبل در زمینه ارکان تعلیم و تربیت؛ معلم ،مدیر، دانش آموزان و سایر دست اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت برنامه‌ریزی کند.

استاندار لرستان با اشاره به موفقیت چند تن از دانش آموزان لرستانی در کسب رتبه‌های برتر کنکور سراسری امسال گفت: در این زمینه لازم است قبل از آنکه قدردان مدیران و دست‌اندرکاران این دوره باشیم، قدردان معلمانی باشیم که در سنوات قبل به نظام تعلیم و تربیت کمک کرده اند.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص عملکرد یک ساله آموزش و پرورش استان گفت: مدیران فعلی چون همکاران بنده هستند نباید به این شکل از آنها ارزیابی داشته باشیم اما آنچه که به صورت ظاهری می‌بینیم آن است که کار به صورت جهادی دنبال می‌شود و اگر برنامه‌هایی که دولت به عنوان راهبرد در دستور کار قرار داده و لرستان هم بخشی از آن است به خوبی انجام شود رضایت بیشتری را جلب خواهد کرد.

استاندار لرستان در خصوص کسب رتبه‌های زیر ۱۰ در کنکور سراسری توسط دو تن از دانش آموزان لرستانی گفت: این موضوع هم جای تبریک به دانش آموزان و خانواده آنان را دارد که در زمینه تعلیم و تربیت کمک حال بوده‌اند و هم جای تبریک به جامعه بزرگ فرهنگی که تعصب به خرج داده و با تلاش و جدیت موجبات این رویداد را رقم زده‌اند و ما قدردان زحمات همه آنها هستیم.