لزوم فراهم کردن بستر مناسب برای استفاده از حداکثر ظرفیت دیزل های نصب شده صنایع در ساعات پیک بار

قاب خبر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت:  فراهم کردن بستر مناسب برای استفاده از حداکثر ظرفیت دیزل های نصب شده صنایع در ساعات پیک بار لازم و ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: مهران امیری بیان کرد: طبق بخش نامه  هیئت دولت، وزارت صنایع موظف است با هماهنگی وزارت نیرو برای تمامی صنایع با مصرف بیش از یک مگاوات، برنامه تعطیلات و تعمیرات سالیانه در بازه زمانی ۱۵ تیرماه تا ۱۵ شهریورماه را تدوین و به کلیه صنایع جهت اجرا ابلاغ و بستر مناسب را جهت استفاده از حداکثر ظرفیت دیزل های نصب شده صنایع در ساعات پیک بار فراهم کند.

وی ادامه داد: با همکاری مدیران صنایع و موسسات دولتی و خصوصی می‌توان امیدوار به عبور از پیک بار تابستان بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان با اشاره به تشریح ضرورت توسعه صنایع و بهره‌‌برداری از معادن متناسب با ظرفیت‌های منابع انرژی کشور، تصریح کرد: نقش سازمان‌ها و موسسات در اعمال رویه‌های صحیح مصرف انرژی در تاسیسات بسیار با اهمیت است.

وی اظهار کرد: معرفی و تقدیر از صنایع، سازمان و موسسات دولتی و غیردولتی که به‌طور موثر مصرف انرژی خود را کاهش داده‌اند و هم‌چنین ارسال اطلاعات مفید و کاربردی در مورد شیوه‌های بهره‌وری مناسب در مصرف بهینه انرژی به صنایع از برنامه‌های مورد نظر خواهد بود.