لرستان، میزبان پنجمین جشنواره شمیم خانواده سپاه

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: لرستان، میزبان پنجمین جشنواره شمیم خانواده سپاه است.

به گزارش قاب خبر: سردار نعمت اله باقری بیان کرد: پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه با هدف ایجاد روحیه و مودت بین فرزندان این قشر از دوم مرداد به مدت چهار روز و با حضور یک هزار و ۹۰۰ نفر در خرم‌آباد با شعار «رهروان نهضت حسینی و یادبود خادم الرضا و شهدای خدمت» برگزار می‌شود.

سردار باقری بیان کرد: شرکت کنندگان در قالب ۴۵ رده در هفت رشته ورزشی فوتسال، والیبال، شنا، تکواندو، تیراندازی، کشتی و آمادگی جسمانی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی ادامه داد: ۳۲ سپاه استانی و نیروهای هوایی، زمینی و دریایی در خرم‌آباد حضور خواهند داشت و آداب و رسوم فرهنگ لرستان به این قشر معرفی می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان عنوان کرد: شرکت کنندگان در این جشنواره، هر کدام سفیری برای لرستان در زمینه گردشگری و توسعه اقتصاد هستند.

سردار باقری تصریح کرد: با توجه به اینکه زیرساخت‌های میزبانی در خرم‌آباد محدود است، دستگاه‌های اجرایی باید اقدامات لازم جهت همکاری با سپاه لرستان را انجام دهند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان در بخش دیگری از صحبت هایش به نقش رسانه ها گریزی زد و گفت:  نقش رسانه در افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بی‌بدیل بود و نمیتوان آن را نادیده گرفت زیرا این مهم ماموریت نظام بود که موجب سرافراز کشور شد.

وی گفت: لازم است رسانه ها در پوشش خبری و به تصویر کشیدن میزبانی زبانزد مردم لرستان، فرهنگ، آداب و رسوم و… در کنار این جشنواره ، سنگ تمام بگذارند و ما را در معرفی هر چه بهتر استان یاری دهند.