قول مساعد شهردار خرم‌آباد به منظور تامین زمین یا ساختمان مستقل برای انجمن سینمای جوان لرستان

در دیدار مدیر امور ساختمان‌ها و املاک انجمن سینمای جوانان ایران با شهردار و رئیس شورای شهر خرم‌آباد، شهردار خرم‌آباد به منظور تامین زمین یا ساختمان مستقل مناسب انجمن سینمای جوان لرستان با بررسی کارشناسی‌های لازم قول مساعد داد.

به گزارش قاب خبر: بابک داودی مدیر امور ساختمان‌ها و املاک انجمن سینمای جوان ضمن تشکر از شهردار و رئیس شورای شهر بابت برگزاری این جلسه گفت: با توجه به نیاز انجمن به فضای مستقل و مساحت بزرگ برای برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های متعدد آموزشی این ضرورت احساس می‌شود که مسئولین محترم این شهر در راستای این مهم گامی بردارند و زمین یا ساختمانی در شان این انجمن اختصاص دهند.

در این دیدار همچنین احمدی رئیس شورای شهر خرم آباد ضمن استقبال از این درخواست گفت: فرهنگ اساس است و از طریق تولید محتوا به وسیله فیلم یا عکس می‌توانیم جامعه را نسبت به یک مسئله آگاه و فرهنگ‌سازی انجام دهیم.

داریوش بارانی‌بیرانوند شهردار خرم‌آباد با اشاره به اینکه نسبت به کار فرهنگی و هنری حساسیت داریم افزود: همیشه پای ثابت اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری این دیار هستیم و با بررسی کارشناسی املاک و دارایی‌های شهر، بزودی نتیجه این درخواست را اعلام خواهیم کرد.

محسن مرادی رئیس انجمن سینمای جوان لرستان به بیان عملکرد و اهداف این انجمن پرداخت و افزود: طی چند سال اخیر شاهد استقبال خوب قشر نوجوان و جوان از دوره‌های برگزارشده سینمایی بودیم و همچنین تولیدات بومی خوبی در استان انجام شده است که امسال در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به امیدخدا شاهد درخشش فیلمسازان لرستانی خواهیم بود.