برنامه شرکت برق لرستان برای گذر از پیک بار سالجاری

قطع برق مشترکین درصورت عدم رعایت مصرف/ جمع آوری پمپ‌های غیرمجاز آب کشاورزی

شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان برای گذر از پیک بار 1401 اقدامات مهمی در دستور کار خود دارد.

به گزارش قاب خبر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: برای کنترل و گذر از پیک بار در سالجاری ، برق مشترکین پر مصرف قطع و پمپ‌های غیرمجاز آب کشاورزی نیز جمع آوری می شوند.

فریدون خودنیا تصریح کرد: صنایع استان که بخش مهمی از برق را مصرف می‌نمایند تعمیرات خود را در زمان پیک بار انجام دهند و مشترکینی که ولتاژ اولیه و ثانویه با مصرف بالایی دارند کنترل و اخطار لازم برای این مشترکین ارسال شود و درصورت عدم رعایت مصرف، برق این مشترکین قطع شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات این شرکت جمع آوری پمپ‌های غیرمجاز آب کشاورزی است که پس از شناسایی این پمپ‌ها نسبت به قطع برق و جمع آوری آنها اقدام شود.

خودنیا اظهار کرد: اطلاع رسانی مناسب به مشترکین پرمصرف خانگی و تجاری درخصوص تعرفه‌های جدید برق در دستور کار این شرکت قرار دارد.

مدیرعامل برق لرستان عنوان کرد: با تمامی ادارات و نیروهای مسلح مکاتبه تا در ساعات پیک بار نسبت به مدار آوردن دیزل ژنراتورهای موجود اقدام نمایند.

خودنیا همچنین از مدیر دفتر روابط عمومی خواست تا در زمان پیک بار اطلاع رسانی گسترده‌ای را از قبیل چگونگی اعمال تعرفه‌های جدید برق، اعلام تعمیرات و خاموشی‌ها و… را بصورت زیرنویس، نصب بنر، فیلم مستند، فضای مجازی، روزنامه‌های محلی و صداوسیمای مرکز لرستان، انیمیشن و… انجام دهند.