قرارگیری ۲۲ بیماری خاص و صعب العلاج در صندوق بیماران خاص

قاب خبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: صندوق بيماران خاص و صعب العلاج در دانشگاه علوم پزشكي استان راه اندازی شده و ۲۲ بیماری تحت پوشش قرار گرفته است.

به گزارش قاب خبر: بهرام دلفان تصریح کرد: با راه اندازی این صندوق برای بیماران خاص و صعب العلاج در استان ، دیگر شاهد مشکلات مالی این دست از بیماران نخواهیم بود و گامی بزرگ در راستای بهبود و سلامتی این بیماران در لرستان بر داشته خواهد شد .

دلفان بیان کرد : بسته  های حمایتی بلاعوض و تسهیلات بانکی قرض الحسنه  از طریق صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در اختیار بیماران قرار خواهد گرفت .

وی تصریح کرد : با اجرای این بسته های حمایتی از طریق صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در استان راهی بسوی تحقق خدمت به مردم لرستان در عرصه سلامت گشوده می‌شود تا شاهد کاهش رنج بیماری، بیماران خاص و صعب العلاج  و گرفتاری های آنان باشیم و در همین جهت بار مراجعات به دیگر دستگاه های دولتی ذیربط را برای همیشه  پایان دهیم .

وی با اهمیت خواندن اطلاع رسانی در این عرصه، اظهار کرد: با اطلاع رسانی مطلوب در راستای بسته های حمایتی صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در استان، رضایتمندی مردم را جلب و نگرانی های این بیماران  را خاتمه خواهیم داد .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تاکید کرد :  معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و مراکز درمانی تابعه در جریان چگونگی دستورالعمل های موجود و لیست نوع بیماری های خاص و صعب العلاج قرار خواهند گرفت.

تا کنون لیست ۲۲ بیماری خاص و صعب العلاج در دستور کار قرار گرفته است .