فعال شدن کارگاه بزرگ سازندگی نظام سلامت در لرستان

قاب خبر: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بهره برداری از دستگاه سی تی آنژیو گرافی بیمارستان آیت الله شهید مدنی، گفت: کارگاه بزرگ سازندگی نظام سلامت در لرستان فعال شده و بیش از یکصد طرح بهداشتی در این استان در دست اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: بهروز رحیمی بیان کرد: طرح بهداشتی درمانی قابل توجهی در لرستان در حال انجام است که تا هفته دولت تعداد قابل توجهی از این طرح ها بهره برداری می شود.

وی ادامه داد: بخش قابل توجهی از نواقص و محدودیت های موجود در برخی بهداشت و درمان این استان بزودی برطرف خواهد شد.

رحیمی اظهار کرد: برای تامین اعتبار طرح های عمرانی حوزه بهداشت لرستان تلاش می شود و درسال های اخیر وضعیت درمانی لرستان پیشرفت های قابل توجهی داشته و چند بیمارستان بزرگ در شهرستان‌های دورود، کوهدشت و خرم آباد در حال انجام است که جزو طرح های اولویت دار و از مصوبات سفر رییس جمهور هستند و تامین اعتبارات این طرح ها در حال انجام است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: نیاز مردم استان در حوزه قلب با طرح های اجرایی در بیمارستان بیمارستان آیت الله شهید مدنی رفع شده و از اعزام بیمار به سایر نقاط کشور جلوگیری می کند.

وی تاکید کرد: لرستان ظرفیت بسیار بالایی در تبدیل شدن به قطب جغرافیای سلامت دارد، و بایستی برای تبدیل این استان به قطب گردشگری سلامت تلاش بیشتری صورت می گیرد.