فروش ۶۰ میلیون ریالی جشنواره فیلم فجر در لرستان طی دو شب

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از فروش 60 میلیون ریالی هفتمین جشنواره فیلم فجر در لرستان، طی دو شب نخست خبر داد.

به گزارش قاب خبر: احمد حسین فتایی با اشاره به استقبال کم سابقه لرستانی ها از فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر، گفت: فیلم های این دوره در یک اتفاق کم سابقه کشوری، برای اولین بار در دو شهرستان خرم آباد و بروجرد و در سینماهای استقلال و فلسطین اکران می شوند و انتظار داریم با ادامه این روند، شاهد شکسته شدن رکورد فروش فیلم های جشنواره طی شش دوره قبل در استان باشیم.

وی همچنین با اشاره ظرفیت ۵۰ درصدی سالن های اکران و نظارت دقیق دست اندرکاران برگزاری جشنواره نسبت به استفاده مداوم از ماسک توسط حاضران ، تصریح کرد: بلیط فروشی این جشنواره فقط از طریق سایت ” گیشه هفت ” صورت می پذیرد و هیچ گونه فروش بلیطی در گیشه سینما ها نخواهیم داشت.

فتایی تصریح کرد: تمامی بلیط های فیلم سینمایی ” بیرو ” که به داستان زندگی علیرضا بیرانوند، دروازبان لرستانی تیم ملی فوتبال ایران و گلر اسبق تیم فوتبال پرسپولیس می پردازد، برای سینمای استقلال خرم آباد پیش خرید شده و هم استانی های عزیز در بروجرد نیز از این اثر سینمایی استقبال خوبی داشته اند.