فراهم بودن شرایط مشارکت بخش خصوصی در طرح‌های عمرانی لرستان

استاندار لرستان گفت: شرایط برای اعطای تسهیلات و حضور بخش خصوصی در طرح‌های عمرانی و اقتصادی استان فراهم است.

به گزارش قاب خبر: فرهاد زیویار اظهار کرد: لازم است تا زمینه برای حضور بخش خصوصی در پروژه های استان آماده شود.

زیویار در خصوص پروژه های نیمه تمام شهرستان ازنا گفت: پروژه‌های اقتصادی مهم ازنا مانند فولاد که سرمایه مردم محسوب می شود، در دستور کار پیگیری دولت قرار دارد و اقدامات برای حمایت از این پروژه ها و بازگرداندن آنها به چرخه تولید در حال انجام است.

وی ادامه داد: پل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی واقع در محدوده شهر ازنا به طول ۴۳ و عرض ۲۳ متر از پروژه های عمرانی بود که با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در سفر امروز به بهره برداری رسید .

استاندار لرستان گفت: شرکت لوله سازی پلی اتیلن از دیگر طرح های شهرستان ازنا می‌باشد که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد و شرایط برای اختصاص تسهیلات و توسعه زیرساخت‌های آن فراهم است.

وی تصریح کرد: از دیگر طرح های افتتاح شده در شهرستان ازنا درمانگاه شبانه روزی شهر مومن آباد بود که به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی احداث شده است.

استاندار لرستان عنوان کرد: محور مواصلاتی ازنا به اراک در ردیف پروژه های ملی لحاظ و بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده که نیازمند پیگیری برای انجام کار است و ضرورت دارد دستگاه های اجرایی مرتبط در این رابطه اهتمام ویژه داشته باشند.