فرار دشمن از تقابل مستقیم نظامی با ایران

قاب خبر: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: امروز جمهوری اسلامی به لحاظ نظامی در مقیاس مقابله با ابرقدرت ها به مرحله توازن تلافی جویانه و پشیمان کننده رسیده است.

به گزارش قاب خبر: سردار مرتضی کشکولی تصریح کرد: به دلیل فرار دشمن از تقابل مستقیم نظامی به جهت آزموده را آزمودن خطاست، امروز در جنگ نیمه سخت و نرم هم علیرغم عدم توازن ابزار، رسانه و ابزار، شاهد شکست مفتضحانه ائتلاف جهانی در جنگ ترکیبی سال قبل بودیم.

وی ادامه داد: تاکنون در طول این ۴۳ سال از حیث تنوع، حجم و شدت، گونه ای از جنگ نبوده که با اجماع نظام سلطه، علیه مردم قهرمان ایران به کار گرفته نشده باشد.

فرمانده سپاه ابوالفضل لرستان تصریح کرد: به لطف خداوند ، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و حضور بابصیرت ملت ایران، نقشه های دشمن، یکی پس از دیگری کارایی خود را از دست داده و ملت ما را قوی تر کرده است.

سردار کشکولی گفت: کمترین مزدی که خداوند به مجاهدت ۴۳ با استکبار به ملت مجاهد و خستگی ناپذیر عطا کرده نزدیک شدن به قله است ، اما نباید غفلت کرده و سرعت خود را کم کنیم، بلکه همچنان باید همچنان با صلابت و اقتدار به سوی قله های امید حرکت کنیم تا فتح پیروزی دمیده شود.