ضرورت خلاقیت و ابتکار مناطق در اجرای راهبرد تجاری شرکت
سلطانی گفت: هدف اصلی از اجرای این برنامه ها ، ایجاد نگاهی نوین و تحقق رضایت مندی مشتریان علی رغم مشکلات نهادینه شده در ساختار حوزه ارتباطات در کشورمان در بیش از یک دهه ی گذشته است.
سلطانی گفت: حرکت به سمت خواست مشتری در دنیای دیجیتالی شده امروز ، نوعی از تحول را می طلبد.
وی افزود: در اقتصاد نیز این اثرپذیری از فناوری های نوین بسیار مشهود است و طبیعتا شرکتی موفق است که اصول جدید کسب و کارهای سازمانی را رعایت کند.
سلطانی با اشاره به افزایش بسیار زیاد هزینه ها در سال های گذشته گفت: در حال حاضر نسبت به یک دهه گذشته، حداقل حقوق کارکنان ۶۴/۱۲ برابر افزایش یافته اما تعرفه ها تا امسال رشدی نداشته است.
وی افزود:در حال حاضر نیاز به فعالیت شرکت مخابرات ایران همسو با چشم اندازهای تعریف شده در بخش های راهبردی داریم تا در نهایت به رشد مطلوب برسیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بررسی مسائل گفته شده ، تاکیدکرد:در حال حاضر و با بررسی های انجام شده، با مشکل بزرگ ۳۰هزارمیلیاردتومان عقب گرد مالی به دلیل افزایش نیافتن تعرفه های مختلف در یک دهه اخیر روبرو هستیم.
وی افزود: حقیقتا شرکت مخابرات ایران پیشران است و در صورت رسیدن به جایگاه واقعی خود، تمام صنایع را به دنبال خود می کشد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰