ضرورت ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و محروم کشور

قاب خبر: معاون هماهنگ کننده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در نشست شورای اداری لرستان گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) متشکل از بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کمیته امداد ، بهزیستی و سپاه می‌باشد و با هدف رفع بیکاری، اشتغال، مسکن و محرومیت زدایی برای جامعه هدف تلاش می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: سردار جمال الدین آبرومند بیان کرد: روستاها مرکز تولید کشور هستند و باید زیرساخت‌های لازم فراهم شده تا منجر به تولید درآمد و ثروت در این مناطق شود.

وی افزود: باید برای مردم در مناطق روستایی و محروم کشور اشتغال ایجاد شود تا از مهاجرت معکوس روستاییان به شهرها جلوگیری شود.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تصریح کرد: در این راستا کمبود ظرفیت وجود ندارد و باید از ظرفیت ها روستاها استفاده کنیم که اجرای عملیات آبخیزداری و احیای قنوات، افزایش بهره‌وری ، ایجاد اشتغال برای روستاییان در دستور کار قرار دارد.

سردار آبرومند تصریح کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) مسئول تامین منابع و پشتیبانی است و همچنین سپاه استان هم اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: در مسیر اقدامات جهادی باید موانع برطرف شود و نمی‌توانیم منتظر موانع اداری باشیم همچنین باید مردم در امور سهیم بوده و مشارکت داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)  اظهار کرد: حاکمیت وظیفه دارد اما مردم باید کمک کنند ، اقدامات با کیفیت انجام شود و سختگیری ضروری است چراکه مردم روستا لایق بهترین ها می‌باشند و مسوولان اجرای عملیات در کیفیت کنترل و دقت لازم را باید داشته باشند.

سردار آبرومند عنوان کرد: دولت سیزدهم با قرارگاه همراه است و حتی مورد تشویق قرار می‌گیریم و دولت همواره بر رفع محرومیت زدایی تاکید دارد.