ضرورت امهال تسهیلات سیل زدگان پلدختر

امام جمعه پل‌دختر گفت: از پزشکیان، رئیس جمهور کشور، تقاضامندیم چنانچه صدای ما به وی می‌رسد دستور صادر کنند تا در پرداخت تسهیلات سیل زدگان امهالی صورت پذیرد.

به گزارش قاب خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن موسوی اظهار کرد: قصه پرغصه مردم سیل‌زده پل‌دختر از بانک‌ها هنوز ادامه دارد، جداً تسهیلات سیل‌زدگان در سال ۱۳۹۸ در مقیاس با کشور حتی قطره‌ای هم به‌حساب نمی‌آید و دیده نمی‌شود، چرا در طول این مدت به این مردم با لیاقت و باغیرت پای‌کار نظام و انقلاب و رهبری این‌گونه برخورد شده است.

وی افزود: چرا فوراً پرونده سیل‌زدگان را قضایی می‌کنید، اهرمی از این بهتر پیدا نشده است مگر دور اول سفر دولت سیزدهم بنا نشد در پرداخت تسهیلات امهال صورت پذیرد و ندادید.

امام‌جمعه پل‌دختر گفت: از رئیس جمهور دکتر پزشکیان تقاضامندیم چنانچه صدای ما به وی می‌رسد دستور را صادر کنند تا در پرداخت تسهیلات سیل‌زدگان امهالی صورت پذیرد به‌طورقطع مردم زحمت کشیده کشاورز با اندک درآمد خود قرض دولت را پس خواهند داد.

وی افزود: کانون وفاق ملی که شعار دولت چهاردهم است مردم و خدمت به آنان باشد این مهم تحقق پیدا نمی‌کند جز پیروی از ولی‌فقیه، قانون اساسی و اسناد بالادستی نظام  همه باید متوجه باشند در وفاق ملی سهم‌خواهی ممنوع است بلکه تحقق وفاق بر اساس شایسته‌سالاری متعهدانه است.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: وفاق ملی یعنی پاسخگو به ملت، وفاق ملی یعنی پاسداشت خون شهدای عزیز، وفاق ملی یعنی محرومان را دیدن و رسیدگی به حال آنها است، ما به دنبال نزدیک‌کردن دل‌ها به یکدیگر و مسابقه خدمت به مردم هستیم.

وی افزود: این روند را رئیس جمهور انتخاب کرده‌اند پس باید با مردم صادق باشیم البته این بدان معنا نیست که اگر در جایی کوتاهی  صورت پذیرد به‌پاس احترام وفاق ملی سکوت کنیم.

امام‌جمعه پل‌دختر گفت: نه نقد منصفانه و سازنده را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنیم، دولت چهاردهم را باید در مسیر خدمت حمایت کرد و امیدواریم رهاورد آن گره‌گشایی از کار مردم بزرگ ایران اسلامی باشد.

وی افزود: در هفته‌ای که گذشت مناسبت هفته دولت را داشتیم آنچه از طرح‌ها در سراسر کشور به بهره‌برداری رسید حاصل زحمت و دسترنج آیت‌الله رئیسی بوده است که قابل‌تقدیر است.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: اما انتظار داریم سال آینده در هفته دولت در شهرستان پل‌دختر شاهد یک تحول در سطح ملی باشیم.

وی افزود: پروژه آهک هیدراته پل‌دختر در قدوقواره پروژه ملی است که ما خواهان رشد این طرح‌ها و حتی قوی‌تر از این طرح‌ها در شهرستان هستیم.

امام‌جمعه پل‌دختر گفت: در آستانه رحلت جان‌گدازپیامبر اسلام (ص) و سبط اکبر امام مجتبی (ع) و پاره تنش امام رضا (ع) قرار داریم، انتظار است مردم عزادار و عاشق اهل‌بیت که در هیئت‌های مذهبی حسینیه‌ها و مساجد در تعظیم این ایام همت گمارند و مراسم عزاداری در سطح شهرستان برگزار شود.

وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی، شورای هیئت مذهبی و امور مساجد شهرستان در این راستا برنامه‌ریزی انجام دهند.

حجت الاسلام موسوی به دهم شهریورماه روز بانک‌داری اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: این روز را به بانک‌داران تبریک می‌گوییم و به زحمت‌کشان بانک‌هایی که در سطح شهرستان پل‌دختر خدمات‌دهی می‌کنند خداقوت و خسته نباشید می‌گوییم.

وی با تبریک روز بهورز و گرامیداشت این روز گفت: به‌ورزان به‌عنوان خط مقدم خدمت‌رسانی، رکن اساسی و بنیادی نظام سلامت هستند و نقش بسزایی در امر پیش‌گیری و بهبود و ارتقا شاخص‌های بهداشتی دارند.