ضرورت اطلاع رسانی لازم به روستاییان و عشایر برای جلوگیری از مخاطرات

اختصاصی قاب خبر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان  با اشاره به اعلام ورود سامانه بارشی جدید به استان ، گفت: هواشناسی در پی ورود این سامانه بارشی به استان هشدار نارنجی صادر کرده لذا همه دستگاه‌ها در آمادگی کامل باشند.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری قاب خبر: سید عماد شاهرخی اظهار کرد: به مدیران شهرستان نیز تاکید شده است تا به هر طریق ممکن اطلاع رسانی لازم را برای روستاییان و عشایر در کنار رودخانه ها و مسیل ها صورت گیرد تا از بروز هر گونه حادثه احتمالی خودداری شود.

وی ادامه داد: لازم است تا کشاورزان و عشایر در این محدوده برای این بازه زمانی که بارش باران را داریم جابجایی های لازم را در دستور کار قرار دهند تا از بروز حوادث و خسارت های احتمالی جلوگیری کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در بخش دیگری از صحبت هایش به بازار مرغ و گوشت نیز گریزی زد و گفت: مدیران مربوطه بایستی از واحدهای مرغداری و کشتارگاهی فعال در حوزه خود بازدید مستمر داشته باشند .

وی افزود: همچنین توزیع گوشت گرم در کنار توزیع مرغ منجمد در سطح بازار استان صورت گیرد تا هیچ گونه کمبودی در زمینه گوشت قرمز و مرغ وجود نداشته باشد.

شاهرخی در بخش دیگری از صحبت هایش به موضوع کشت دانه های ممنوعه اشاره کرد و گفت: مدیران سازمانی بایستی حوزه های خود را رصد و نظارت کنند تا هیچ گونه کشت دانه های ممنوعه صورت نگیرد.

وی گفت: در این راستا باید حساسیت های لازم وجود داشته باشد و در صورت مشاهده هر مورد، آن را به سازمان گزارش دهند تا برخوردها و اقدامات لازم صورت گیرد.