• تاریخ : دوشنبه - ۲۶ - شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 - September - 2024
  • ساعت :

    شوک به والیبال ایران

    قاب خبر: تیم ملی والیبال ایران جایگاه دهمی در رنکینگ جهانی را از دست داد.

    با پیروزی هلند، شوک به والیبال ایران وارد شد. در روزهای ناامیدی والیبال به نظر می‌رسد این خبر هم می‌تواند نگرانی‌های زیادی برای اهالی والیبال ایجاد کند، چرا که تیم والیبال هلند با این برد، در رنکینگ جهانی یک پله صعود کرد و به جای تیم ملی والیبال ایران در جایگاه دهم قرار گرفت.

    مسئولان والیبال ایران که قصد داشتند در صورت عدم صعود به المپیک، از پنجره انتخابی و قرار گرفتن در بین ده تیم برتر جواز حضور در المپیک را از آن خود کنند با این اتفاق این هدف را از دست داده‌اند. البته باید ببینیم در ادامه هلند می‌تواند در این جایگاه ثابت بماند یا خیر.

    تیم ملی والیبال ایران در هفته آخر رقابت‌های لیگ ملت‌ها به لطف فریز شدن امتیازاتش و همچنین عملکرد ضعیف تیم هلند در هفته آخر این رقابت‌ها، در جایگاه دهم قرار گرفته بود.

    اخبار مرتبط

     مقابله با احتکار مسکن
    ۱۴۰۳-۰۶-۲۶

     مقابله با احتکار مسکن

    نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقابله با سوداگری در حوزه مسکن از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: شناسایی خانه‌های خالی و اعمال سیاست‌های صحیح در این حوزه می‌تواند به کاهش قیمت مسکن کمک کند.

    کلاس اول تا دانشگاه؛ روایت‌هایی از امید و نگرانی
    ۱۴۰۳-۰۶-۲۶

    کلاس اول تا دانشگاه؛ روایت‌هایی از امید و نگرانی

    با آغاز هر سال تحصیلی، نسیم تازه‌ای از امید و نگرانی در دل‌های دانش‌آموزان می‌وزد. مانند برگی تازه که به تازگی از درخت جدا شده و در باد می‌رقصد، دانش‌آموزان نیز در حال تجربه کردن تغییرات جدید، چه بزرگ و چه کوچک، هستند. این تغییرات می‌توانند در قالب مدرسه‌ای جدید، معلم جدید، یا حتی دوستان تازه و وظایف بیشتر بروز یابند.

    نصب کنتورهای هوشمند یک ضرورت اساسی است
    ۱۴۰۳-۰۶-۲۶

    نصب کنتورهای هوشمند یک ضرورت اساسی است

    مدیرکل هوشمندسازی و فناوری‌های نوین شرکت تولید، انتقال وتوزیع نیروی برق (توانیر) با تاکید بر اینکه نصب کنتورهای هوشمند یک ضرورت اساسی است، گفت: نیمی از بار مصرفی در شبکه برق رویت پذیر شده است و اندازه‌گیری دقیق آن توسط کنتورهای هوشمند انجام می‌شود.

    ۴ اپلیکیشن برای دانش آموزان و دانشجویان که در دوران تحصیل به درد می خورن
    ۱۴۰۳-۰۶-۲۶

    ۴ اپلیکیشن برای دانش آموزان و دانشجویان که در دوران تحصیل به درد می خورن

    ۱⃣ اپلیکیشن Walk Me Up : 🔸این اپ یک برنامه زنگ هشدار مبتنی بر گام شمار است که برای خاموش کردن آن باید بلند شوید و راه بروید. برای کسایی که خواب سنگین دارن خیلی مناسبه. ۲⃣ اپلیکیشن Anki : 🔸یکی از بهترین اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان و دانش‌آموزان جهت طراحی و ساخت فلش کارت آنلاین […]

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا