شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت در جهت توسعه زیرساخت‌ها و برآوردن نیازهای آموزش و پرورش در سطوح ملی، استانی و شهرستانی تلقی می‌شود.

به گزارش قاب خبر: بهرام ستاری دستنایی تصریح کرد: رسالت دستگاه تعلیم و تربیت رسالتی بزرگ و مهم در راستای توسعه نیروی انسانی و ساختن انسان است.

وی ادامه داد: شوراهای آموزش و پرورش به عنوان نهادی مردمی در کنار دستگاه تعلیم و تربیت برای پاسخگویی به نیازهای این دستگاه و توسعه نیروی انسانی و تسهیل کمک‌هایی که ضرورت دارد قرار گرفته است.

ستاری گفت: شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت در جهت توسعه زیرساخت‌ها و برآوردن نیازهای آموزش و پرورش در سطوح ملی، استانی و شهرستانی تلقی می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه شورای آموزش و پرورش در استان به ریاست استاندار و نماینده ولی‌فقیه در لرستان است گفت : این نهاد جایگاه مهمی دارد و در صورتی که به محورهای این شورا توجه شود می‌تواند بسیار کارگشا باشد.

ستاری بیان کرد: در این جلسه موضوع مدارس غیرانتفاعی مطرح شد که ضرورت دارد شهرداری نهایت همکاری را با آموزش و پرورش استان با توجه به ماهیت آموزشی این مدارس داشته باشد.

وی افزود: برخی از مدارس غیرانتفاعی که ساختمان‌ آنها مسکونی و تجاری محسوب می‌شود، این مدارس برای گرفتن کد آموزشی اقدام کنند تا از خدمات آموزشی بهره‌مند شوند.