شهدای عرصه نظم و امنیت، نشان دهنده شهادت طلبی و ولایتمداری فراجاست

نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا از عملکرد و اقدامات شبانه روزی پلیس قدردانی کرد و گفت: 13هزار شهید عرصه نظم و امنیت، نشان از شهادت طلبی و ولایتمداری فراجا است.

به گزارش قاب خبر: حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ضمن تبریک هفته فراجا به فرماندهان و مجموعه زحمت کش پلیس، بیان کرد: پلیس جمهوری اسلامی ایران از اول انقلاب تا کنون ۱۳ هزار شهید والامقام در راستای تامین نظم امنیت جامعه تقدیم نظام کرده است و برای اعطای ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رضایت هرچه بیشتر مردم، پلیس تاپای جان ایستاده است و بزرگترین افتخار نیروهای مسلح ولایت مداری تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) است.

وی به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)  اشاره کرد و افزود: در اغتشاشات اخیر سازمان انتظامی، بسیج و ملت ایران مظلوم واقع شدند و با مظلومیت همراه با شجاعت، درایت، اقتدار و وفاداری به تعهدات خود خوب عمل کردند.

نماینده ولی فقیه در استان، گفت:  همانطور که رهبر معظم انقلاب (مدظه العالی)فرمودند: فوت خانم امینی بهانه بود و اگر آن اتفاق نمی افتاد دشمن از بهانه های دیگری سوء استفاده می کرد، گفت:  اما ایران اسلامی علی رغم آن همه شایعه پراکنی دشمنان در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی به راه پیشرفت و اقتدار خود ادامه خواهد داد و نقش دشمنان را برملا خواهد کرد.

حجت الاسلام شاهرخی، اظهار کرد: توهین به مقدسات، آتش زدن قرآن و پرچم کشور که نماد اقتدار میهن عزیز اسلامی است، توهین و شهادت ماموران انتظامی و نیروهای بسیجی، تخریب اموال دولتی و عمومی و ایجاد مزاحمت یکی از خواسته های دشمنان، عین نا امنی و برای تخریب فراجا است در حالی که فراجا حافظ امنیت است.

امام جمعه خرم آباد، تصریح کرد: ما به دشمنان و به استکبار جهانی اعلام می کنیم که از انقلاب و نظام مقدسمان یک قدم عقب نخواهیم نشست و تازنده ایم حریم ولایت را حفظ و تا پای جان ایستاد ه ایم.

نماینده ولی فقیه لرستان، ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد خدا پسندانه فراجا و فرماندهی انتظامی لرستان، کارکنان انتظامی را مایه اقتدار ایران اسلامی برشمرد و گفت: پلیس استان لرستان ولایتمداری، ایثارگری و شهادت طلبی خود را در تقدیم ۵۰۰ شهید عرصه نظم و امنیت ثابت کرده است.