شناسایی ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان

معاون‌ وزیر راه و شهرسازی گفت:  تعداد خانوارهای فاقد مسکن در لرستان یک مساله و چالش است، در حال حاضر ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان وجود دارد.

ارسلان مالکی تصریح کرد: نمی توان برای این ۱۰۰ هزار خانواده بدون مسکن برنامه نداشته باشیم، بلکه باید این موضوع رسیدگی و حل آن نیازمند یک هم افزایی و همدلی بین دستگاهی است.

وی ادامه داد: با مطالعه و بررسی های انجام شده ظرفیت های استان لرستان شناسایی شده است که نیازمند همکاری سایر دستگاهها هستیم و در این بین سازمان جهاد کشاورزی نقش موثرتری دارد تا مساله تامین زمین حل شود.
رییس سازمان ملی زمین و مسکن یادآور شد: برای حل مشکل زمین می توان از زمین های دستگاههای مختلف بهره گرفت که اجازه قانونی وجود دارد.
مالکی تصریح کرد: تامین زمین مسکن را باید بعنوان یک مساله جدی در لرستان مورد توجه باشد، لرستان در ارزیابی های مسکن ملی آخرین استان است که باید با همدلی و همکاری از مرحله تامین زمین عبور کنیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در سفرهای استانی سایر استان ها از مرحله تامین زمین گذشته اند و ملاک ارزیابی ها تعداد وحدهای تحویل داده شده است در لرستان اما متاسفانه پس از گذشت سه سال از دولت همچنان در مرحله تامین زمین باقی مانده است.