شناخت جهاد تبیین با بیان حقایق و خدمات نظام جمهوری اسلامی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نعمت است که مدیران همواره باید آن را به یاد داشته باشند و هرگز اجازه ندهند که حق و باطل با هم یکی شود . 

به گزارش قاب خبر: بهرام ستاری دستنایی تصریح کرد: حقایقی در نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که باید ضمن تبیین در جامعه، از پنهان کردن آن ها جلوگیری شود .

وی ادامه داد: نعمت جمهوری اسلامی می تواند به عنوان الگویی در سایر جوامع مورد توجه قرار گیرد و لازم است به عنوان وظیفه شرعی و قانونی، در راستای بیان حقایق نظام تلاش و کوشش شود . 

معاون استاندار لرستان افزود: انقلاب با عظمت جمهوری اسلامی ایران بی شک راه دشواری در پیش دارند و گذر از این راه، مردان میدان خود را می طلبد . 

 ستاری دستنایی تصریح کرد: در بحث جهاد تبیین، تلاشی به عنوان جهاد شناخته می شود که دشمن شناسی در آن به خوبی دیده شود و هر گونه سعی و تلاشی باید با بینش همراه باشد.

وی یادآور شد: امروز جهاد تبیین با بیان حقایق و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی شناخته می شود و با توجه به این موضوع، مدیران و مسئولین نباید در انجام وظایف خود کوتاهی کنند. 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تاکید کرد: ملت ایران همواره در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت قدم بوده و با بصیرت عمل کرده‌اند و نباید اجازه داد با کوتاهی و سستی در امورات، حقوق مردم تضییع شود . 

  ستاری عنوان کرد: گفتمان دولت سیزدهم که برگرفته از گفتمان انقلابی است می تواند با شکستن حصار ها و با رویکردی جهادی و انقلابی عرصه را برای خدمت به آحاد مردم مهیا کند .