راه اندازی قرارگاهی با  ۱۲۰ اکیپ برای مواجهه با بارندگی های سیل آسا

قاب خبر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: براساس داده های هواشناسی تابستانی که گذشت گرمترین تابستان در چند دهه اخیر بوده ولی با برنامه ریزی و ایجاد قرارگاه رصد و پایش شرکت و همکاری مطلوب مردم توانستیم با سلامت از آن عبور کنیم .

به گزارش قاب خبر: یاسر اکبریان تصریح کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ورود موج های بارندگی در نیمه اول مهرماه به استان و احتمال وقوع سیل وجود دارد.

وی ادامه داد:  به منظور جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی برای تاسیسات شرکت و عدم توقف خدمات به مردم ضمن ایجاد قرارگاه مقابله با بارندگی های سیل آسا و برای نیمه دوم سال ،همه واحدهای مربوطه بایستی در آمادگی کامل قرار داشته و نسبت به تهیه تجهیزات و اقلام ضروری اقدام نمایند.

اکبریان اظهار کرد: تمامی مدیران امورات نسبت به کنترل مخازن و شبکه های توزیع و خطوط انتقال نظارت ویژه ای داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان درخصوص عدم وصل آب های سطحی و پشت بام منازل تاکید کرد و افزود: با توجه به آیین نامه های نظام مهندسی و شهرسازی ورود هرگونه آب های سطحی به داخل منهول های آب و فاضلاب ممنوع می باشد زیرا علت اصلی پس زدگی منهول ها همین ورود آب های سطحی است.

وی همچنین با اشاره به  آمادگی بیش از ۱۲۰ اکیپ اتفاقاتی و امدادی این شرکت برای ارائه خدمات به مردم در بخش آب و فاضلاب در سطح استان، عنوان کرد: مردم هرگونه حادثه یا مشکل مربوط به آب و فاضلاب را به سامانه شبانه روزی ۱۲۲ اطلاع داده تا همکاران در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به حل آن اقدام نمایند.