دستگیری قاتل کمتر از ۴۸ ساعت پس از ارتکاب به قتل در بروجرد

فرمانده انتظامي بروجرد از وقوع يك فقره قتل و دستگيري قاتل کمتر از ۴۸ ساعت توسط پلیس شهرستان خبر داد.

به گزارش قاب خبر: سرهنگ مهدی مهدوی کیا تصریح کرد: حسب اطلاع واصله مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای اطراف شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به بررسی های انجام شده مشخص شد در جریان اختلافات خانوادگی بین زوج و زوجه و عدم توانایی در کنترل خشم، متأسفانه زوجه در اثر برخورد ضربات چاقو توسط همسرش جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بیان کرد: متهم با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی شیروان شناسایی و در کمتر از ۴۸ ساعت پس از ارتکاب قتل دستگیر شد.

سرهنگ مهدوی کیا ادامه داد: در زمان دستگیری متهم یک قیضه قمه نیز  کشف شد و متهم در تحقیقات انجام شده صراحتأ به جرم خود اعتراف و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی با همسرش عنوان، که پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و تحویل داده شد.

سرهنگ مهدوی کیا با اشاره به ندامت قاتل از عمل خود، اظهار کرد: متاسفانه فقدان مهارت های لازم و تصمیم گیری در بدترین زمان ممکن یعنی عصبانیت، منجر به بروز این گونه اتفاقات شوم می گردد که یک فرد را به آغوش سرد خاک سپرده و فرد دیگر را با آینده ای تاریک و تباه روبرو می سازد .