دستگیری خانواده قاچاقچی با ۶۰ کیلوگرم تریاک

فرمانده انتظامي استان از کشف ۶۰ کيلو گرم ترياک در عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر استان و دستگيري ۲ نفر در اين رابطه خبر داد.

به گزارش قاب خبر، سردار یحیی الهی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان و دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در پوشش خانوادگی اقدام به حمل و نقل مواد مخدر می کند که با توجه به اهمیت موضوع بررسی آن در دستور کارماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

سردار الهی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مخدر استان پس از هماهنگی قضائی با تشکیل ۵ اکیپ به محور مواصلاتی اعزام و اقدام به رصد و پایش خودروهای عبوری کردند که در نهایت خودرو پراید متهم در محور آزاد راه پل زال – خرم آباد شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه خودرو توقیف و راننده و همسرش که در پوشش خانوادگی اقدام به حمل مواد مخدر می کردند دستگیر شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از خودرو متهم ۶۰ کیلو گرم تریاک کشف شد که به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده استان تصریح کرد: مبارزه جدی پلیس با انتقال مواد مخدر به استان رابطه مستقیم با ناهنجاری و آسیب های اجتماعی دارد و ما تلاش می کنیم تا از انتقال این عامل خانمان سوز به استان البرز پیشگیری کنیم و از شهروندان عزیز خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش نمایند.